marți, 26 iunie 2012

Rasfat de weekend

De vreo cateva luni bune mi-am facut un obicei ca in fiecare weekend (atunci cand stau acasa, desigur) sa am o zi doar pentru mine. Iar pentru ca duminica asta am fost singura acasa distractia a fost maxima ;))).

Si cum stateam eu asa...singura cuc...m-am gandit sa fac ceva productiv....zic. Am inceput in forta cu o baie de abur. Nu cred ca am mai vorbit pe blog despre acest procedeu insa mi se pare foarte util in curatarea tenului de toate impuritatile. Pentru persoanele cu tenul normal/uscat sunt recomandate o data pe saptamana iar pentru cele cu tenul gras de 2, uneori chiar 3 ori pe saptamana. Sincer, desi am tenul gras...folosesc procedeul asta cam de 2 ori pe luna pentru ca imi solicit foarte mult tenul. Deoarece nu am avut musetel am preparat intr-o oala un ceai de menta care stimuleaza circulatia sangvina, micsoreaza si curata porii dilatati.


Dupa ce m-am demachiat am pus capul deasupra oalei si mi l-am acoperit cu un prosop. Am stat asa in jur de 15 minute...iar afara era asa de cald;)). Dupa baia de aburi am inbibat un cotonel in ceaiul de menta si am sters usor fata cu el.
Am asteptat ca ceaiul sa se usuce si am aplicat masca cu argila, avocado si ovaz de la Freeman. Am cumparat-o acum o luna si sunt foarte multumita de ea....curata porii si hidrateaza tenul in acelasi timp (urmeaza review).
 Am indepartat-o cu apa calduta si apoi am aplicat Silver Powder de la Mario Badescu cu care am o love-hate relationship ;)) Imi place pentru efectul ei asupra punctelor negre, parca le face mai putin evidente si asupra cosurilorde toate tipurile, ajutand vindecarea lor insa fac o mare mizerie de fiecare data cand o folosesc. Desi in instructiuni se recomanda alt mod de folosire eu o folosesc ca pe o masca de argila (combinand-o cu apa termala).


Si dupa toate astea...a inceput macelul ;))- cam urat spus...insa sunt convinsa ca asta au simtit punctele mele negre. De multe ori fac acest tratament atunci cand tenul meu pare incarcat, iar punctele negre "inflorite".  Daca aveti si voi aceiasi problema va recomand cu caldura o astfel de baie de aburi - mastile sunt optionale insa mie imi plac mult de tot pentru ca imi pregatesc tenul pentru extractii.
Apoi mi-am clatit tenul cu apa foarte rece...si pentru ca de obicei am impresia ca porii nu se inchid doar cu apa rece, am trecut un cub de gheata pe ten si apoi am lasat tenul sa se refaca pana seara...cand am aplicat produsele mele de tratament. 

6 comentarii:

  1. Suna tare bine, mi-am tot propus sa imi fac si eu o "abureala", dar n-am avut timp si nici casa la dispozitie.
    In schimb, ca rasfat de concediu, mi-am facut doua masti cu ulei de cocos pentru par (adica inainte de doua spalari consecutive am dormit cu uleiul in cap). N-am mai fost atat de consecventa de un an si ceva!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai sper sa ai cat de curand si casa la dispozitie ;)) De cand imi doresc si eu niste ulei de cocos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am uitat uleiul la parinti, asa ca urmatoarea data o sa-i bag ulei de masline, numai sa apuc.




    ________________________________
    From: Disqus
    To: spiridon.adina@gmail.com
    Sent: Wednesday, June 27, 2012 3:45 PM
    Subject: [jurnaldebeauty] Re: Jurnal de beauty




    AlinaGav wrote, in response to Sadie:
    Pai sper sa ai cat de curand si casa la dispozitie ;)) De cand imi doresc si eu niste ulei de cocos. Link to comment

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu-i nimic si cel de masline e bun ;))

    RăspundețiȘtergere