vineri, 13 iulie 2012

Cumparaturi de iunie

Nici nu e jumatatea lunii si eu mi-am cam terminat bugetul pe cosmetice si haine si ma gandesc cu groaza ca trebuie neaparat sa-mi cumpar un costum de baie....sau doua, slapi si multe alte lucruri "de sezon". 
Incepem in forta cu niste lucrusoare pe care le-am luat din magazinul din pasajul Obor: 

  • Niste bratari in noua mea culoare preferata :D
  • Un inel 
  • O esarfa de par...pe care sper sa o folosesc la mare sa-mi prind pleata rebela si o agrafa de par din acelasi material. 
In materie de oje mi-am imbogatit colectia cu inca trei culori. 2 din gama Rimmel 60 second si una Gabrini: 

Am dat o comanda mica, mica la Oriflame si mi-am ales noua mascara Hyper Stretch de care nu prea sunt multumita...dar poate o sa-mi schimb parerea si un glos din gama Power Shine in nuanta Nectarine Frost: 

Inchei apoteotic cu ultima captura din DM. Apropo, daca nu stiati au si un program de fidelitate: la fiecare 50 de lei cheltuiti aveti dreptul la o bulina DM...bulina care se lipeste intr-un carnetel pe care ar trebui sa-l pastrati intotdeuna in portofel pentru ca nu se stie niciodata cand o sa aveti chef de cumparaturi in acest magazin :-". La 5 buline castigate primiti 25% reducere le un produs ales de voi sau un cadou surpriza, la 10 buline adunate aveti 10 % reducere la intrega cumparatura iar la 15 buline primesti 15 % reduce la intreaga cumparatura.  Revenind: pana la sfarsitul lunii pentru cumparaturi de 50 de lei primiti 2 buline...sau mai logic ar fi ca pentru cumparaturi de 25 de lei sa primiti 1 bulina...nu?! (lucrul asta insa nu l-am intrebat). Iar aceasta promotie dureaza toata luna iulie. 
Pentru par mi-am luat:

  • Samponul pentru volum de la Balea, vroiam sa imi iau si acel spray pentru volum...dar nu l-am gasit in DM-ul unde am fost eu...dar o sa-l mai caut
  • Sampon Balea med pentru scalp sensibil.
  • Masca de par regeneranta pentru par uscat, despicat si deteriorat de la Kallos...care este la un pret minuscul: 6 lei (acum sper sa fie buna de ceva) 
  • Fixativ pentru volum in varianta travel-size
  • Celebrul sampon uscat de la Balea. Intentionez sa fac o comparatie intre el si cel de la Swiss-O-Par...deci, o  sa urmeze un review la cel din urma ;) 
Pentru corp mi-am luat: 
  • Lotinea Magic Summer de la Balea pentru ca mi-a placut mirosul. Vroiam sa imi iau acel autobronzant tot de la Balea insa nu am suportat mirosul, aceasta are un miros floral, foarte placut...acum sper sa ma inteleg bine cu ea. 
  • Gelul de dus din gama Balea Med pentru piele foarte sensibila care are niste ingrediente foarte bune.
Cam astea au fost cumparaturile mele din luna asta....si cand ma mai gandesc ca trebuie sa-mi vina si prima comanda de la Yves Rocher (nu am mai rezistat tentatiei)...imi vine sa spun doar atat: Somebody stop me! :))
Voi pe ce v-ati cheltuit banii luna asta? 
PS: Va place noul look al blogului? ;;) 

9 comentarii:

  1. Cat au costat bratarile? Sunt superbe, vreau si eu! :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 12 lei cred...dar erau ultimele culoarea asta insa mai erau pe lila.

      Ștergere
  2. imi plac cumparaturile tale!

    Ma gandeam ca am folosit o groaza din cele cumparate de tine: lotiunea Balea mi-e autobronzantul preferat (si se pare ca nu sunt singura careia ii place), gelul de dus Balea Med mi-a fost de folos cand nu suportam nici un alt gel din cauza alergiilor si problemelor cu ochii.
    Spray-ul travel size il am de anul trecut si imi va mai rezista un timp pentru ca il folosesc destul de rar. Spre deosebire de restul fixativelor folosite, nu am senzatia de par incarcat daca il folosesc cu masura bineinteles.
    Samponul uscat Balea nu-mi place. Nu stiu inca sa spun de ce pentru ca cel Frottee mi-e de neinlocuit :)..
    Si accesoriile sunt pe gustul meu.
    sa le folosesti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms.
      Lotiune imi face pielea asa de fina...nu bronzeaza foarte mult...am impresia ca este un autobronzant progresiv. Cred ca gelul de dus o sa imi fie de folos in zilele alea de dupa epilat cand orice as folosi ma irita. Fixativul imi place mult de tot si chiar l-am luat cu candul sa il iau in vacanta ;))
      Samponul uscat nu l-am folosit inca dar m-ai facut curioasa.

      Ștergere
  3. Imi poti spune si mie exact unde e acest magazin?
    In pasajul de la metrou sau?
    Si cat a costat inelul?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este la metrou, este in pasajul care face legatura intre liniile de tramvai. O intrare e exact in fata intrarii principale in bucur obor si una este pe partea cealalta, imediat ce traversezi dinspre metrou spre Colentina (este o florarie acolo). Este un magazin foarte mare cu un nume ciudat EL-SI-M si vand o groaza de hainute intre 10 si 70 de lei. Magazinul cu gablonturi se afla in incinta acestui magazin, pe stanga.
      Inelul cred ca a costat in jur de 8 lei...dar mai erau foarte putine :(

      Ștergere
    2. Buna fetelor,
      Intr-adevar la EL-SI-M gasiti imbracaminte ieftina (daca asta cautati), dar MARE ATENTIE la casa, mai ales daca veti cumpara mai multe produse odata. Eu personal am fost "tepuita" la unul din produse, in sensul ca am platit dublu fata de pretul afisat la raft. Am vazut asta de abia acasa la verificarea bonului.

      Spor la cumparaturi,
      ASU

      Ștergere
  4. Oh wow your nailpolishes are gorgeous! I really love the colours and especially the green one! Definitly perfect for summer:)Your jewellry and accessoires are pretty as well!!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere