miercuri, 4 iulie 2012

NOTW

Acum cateva luni mi-am luat prima mea oja Essence :D. Nu prea stiu ce a fost in mintea mea de mi-am luat tot o nuanta nude (cred ca am vrea 4-5 nuante de genul asta) insa mi s-a parut interesanta pentru ca are niste particule fine de sclipici de culoare rosie-particule care nu se vad deloc dar care ii dau ojei de culoare crem o tenta de roz. Este chiar interesanta nuanta dar din pacate pozele nu prea ii fac reclama. 
Este nuanta Modern Romance si a costat 6 lei la standul din Bucur Obor. Ca pigmentatie mi s-a parut cam slaba (dar problema asta o au toate ojele in culori deschise). A rezistat cat imi rezista de obicei o oja pe unghii...in jur de 3 zile insa imi place foarte mult finish-ul lucios. 
O consider o oja ideala de purtat la birou sau la un eveniment ce iti cere o tinuta mai sobra.




Cautand nuantele ojelor essence am dat peste niste poze foarte sugestive:



Eu m-am indragostit de nuantele astea:
Voi ce nuante va doriti?

8 comentarii:

  1. atat? Cu greu m-am oprit la 7 oje ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce unghii frumoase ai:X Imi place si nuanta care ti-ai ales-o. Nu sunt fana a ojelor puternice, imi plac cele nude si cele deschise la culoare. Din pacate nu detin nici o oja Essence, insa cu siguranta pe viitor am sa imi iau si eu Modern Romance. Pe langa asta mi-as mai lua si you belong to me, sweet as candy, nude it!, trendsetter si viva la green.
    O zi frumoasa!:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Alinaluibrumarel4 iulie 2012, 15:06

    ce unghiute dragute! :) eu mi-as mai fi luat vreo 5 lacuri essence, dar mai am 2 nedesfacute si eu le folosesc cam pe rand, asa ca m-am abtinut :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc. Poate de asta nu imi cumpar nici eu asa multe dar sincer eu nu am somn pana nu incerc un produs nou sau in cazul asta, oja. Din pacare am o groaza desfacute dar am noroc ca oja tine mult timp. Ai terminat vreodata o oja?

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc! Si mie imi plac cele pe care ti le doresti u insa uneori am chef de mai multa culoare, mai ales acum vara :D
    Zi frumoasa si tie :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce drguta e nuanta! Am si eu o mica colectie de oje Essence, au nuante dragute, perfecte pt vara dar pe unghiile mele nu rezista mai mult de 2 zile.

    RăspundețiȘtergere
  7. Daaa...au toate culorile ;)). Nici pe ale mele nu rezista dar lucrul asta l-am observat la aproape toate ojele mele...poate am eu unghiile mai "speciale" ;))

    RăspundețiȘtergere