luni, 9 iulie 2012

NOTW


Astazi va arat oja pe care am purtat-o in ultima saptamana. Face parte din gama Rimmel 60 second si am luat-o de la DM la 6 lei (este oferta in aceasta perioada). 
Daca mai este valabila aceasta oferta eu zic ca merita sa testati o oja de la Rimel mie mi se pare foarte buna. Nuanta pe care mi-am luat-o este un maro foarte inchis care parca ar avea o tenta de mov. Pensula este foarte utila deoarece este lata si aplica foarte usor si repede oja pe unghii. Culoare e saturata dar ca sa se vada bine necesita 2 straturi. Din puctul meu de vedere pare mult mai inchisa pe unghii decat in sticluta si mi se pare mult mai potrivita pentru sezonul toamna-iarna, acum vara sunt potrivite culorile vesele (dar asta intr-o postare viitoare ;) )
 Are o rezistenta mare pe unghii...a rezistat 4 zile fara prea mari semne de ciobire.




Cum vi se pare nuanta aceasta? Ati folosit oje de la Rimmel?

3 comentarii: