vineri, 6 iulie 2012

Preferate....

Cred ca sunt preferatele lui 2012 pentru ca nu am mai scris astfel de postari de...anul trecut ;)) Dar am facut o postare cat toate lunile in care au lipsit de pe blog :D
Astfel pentru par am folosit:
  • Crema de par de la Viva Natura de care va povesteam intr-o postare anterioara. Imi place foarte mult cum imi lasa parul dupa ce o aplic.
  • Samponul impotriva caderii parului de la Favisan (Am avut rezultate bune cu el...pana sa ma vopsesc cand parul a inceput iar sa imi cada- dar macar stiu sa ma feresc de vopseaua respectiva) 
  • Bifazic Anian (Mi se pare varianta mai mare si mai putin frumos mirositoare a celui de la Pantene)
  • Keratina lichida Anian (Ma inteleg bine cu ea si de obicei o folosesc atunci cand vreau mai mult volum)

Pentru corp am avut ca preferate doar 2 produse pentru ca incerc sa termin cateva flacoane si cutiute cu lotiuni...care nu prea m-au impresionat si pe care le cam neglijez pe caldura asta:
  • Gelul de dus de la Balea cu lime si aloe vera. (Am scris despre el aici)
  • Lufa- mi se pare divina...exfoliaza foarte bine pielea



Pentru ten am folosit cu drag si intens: 
  • Ivapur de la Ivatherm
  • H2O Sebium de la Bioderma...care mi-a schimbat perceptia asupra curatarii tenului.
  • Exfoliantul lichid cu BHA 2% de la Paula s Choice (Un produs care in sfarsit functioneaya impotriva punctelor negre)
  • Masca cu argila, avocado si ovaz de la Freeman. I-am facut review aici.
Pentru unghii: 
  • Uleiul Regetis de la TIS Farmaceutic
  • O oja no-name (adica avea un nume dar s-a sters) si personalizata dupa gusturile mele (mi se parea ca e mult prea transparenta si am mai turnat o oja alba mata) ;)
  • Oja GoldenRose pe care am mai deschis-o un pic deoarece culoare era prea intensa iar eu vroiam nuanta aceea de mint. 
  • Oja Essencepe care v-am prezentat-o aici.
  • Lacul cu uscare rapida de la Kallos.

In materie de machiaj si ustensilele pe care le-am folosit pe fata:
  •  Pudra Revlon Colorstay
  • 2 pensule din setul de kabuki de la Eco Tools (cea pentru bronzer si cea pentru pudra)

In materie de buze am folosit numai produse Oriflame ;))
  • Un creion mecanic din gama noua intr-o nuanta de corai
  • Glossul power Shine perfect pentru zilele cand sunt grabita si am timp sa folosesc o crema colorata, pudra rimel si gloss. 
  • Cele 2 lipstaine-uri in nuanta Red (care pare mai degraba un corai ) si Rasberry ( care in poza pare rosu insa este un roz-rosu)
  • Glossul rezistent-care rezista mai mult decat altele in nuanta Eternal Pink


Mi-au placut extrem de mult:
  • Max Factor 2000 Calories- varianta cu alt ambalaj. Necesita mai mult timp pentru un rezultat mai spectaculos insa merita.
  • Pensula pentru eye liner de la Alverde
  • Tusul gel de la Essense varianta neagra (ma gandesc serios sa imi mai cumpar cateva pentru ca rezista destul de bine)
  • Creionul in Nude de la Oriflame (da luminozitate ochiului si e mult mai subtul decat albul....era perfectiunea intruchipata daca rezista mai mult).
  • Creioanele de la Avon din gama Supershock: au nuante foarte frumoase, sunt destul de rezistente si foarte ieftine 
  • Creionul de sprancene de la Avon in nuanta Blonde care mi s-a parut ca aremult prea multa ceara in compozitie insa l-am redescoprit in ultimele luni si l-am folosit pana l-am terminat. Iar nuanta e un pic mai inchisa decat cea din poza.


Ce produse, din cele pe care vi le-am prezentat eu, le-ati incercat? V-au placut?

8 comentarii:

  1. Nici eu n-am mai facut un "Preferatele lunii" de multicel, pentru ca mi s-a parut ca le repet. Eu am hotorat sa fac ceva de genul "Preferatele din ultima perioada", ca mi se pare mai bine asa. Oricum, sa stii ca o sa-mi cumpar masca de fata, m-ai convins de prima data, iar acum mi-am amintit de ea. Si lip stain-ul de la Oriflame, Raspberry, arata foarte bine. Eu caut de cand am vazut la o alta bloggerita,un lip stain similar, dintr-o colectie limitata Essence, dar nu l-am gasit nicaieri, iar asta de la Oriflame paca seamana. Asa ca, multumesc ca ne-ai impartasit favoritele :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Şi mie imi place glossul Power Shine de la oriflame :) şi cred că am aceeaşi nuanţă

    RăspundețiȘtergere
  3. Alinaluibrumarel6 iulie 2012, 20:10

    cred ca am mirosit gelul de dus de la balea si mi-am promis ca o sa revin sa-l cumpar :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu o sa regreti ;))

    RăspundețiȘtergere
  5. E foarte sclipicios...dar arata extraordinar de bine pe buze.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu placere. De obicei imi place sa folosesc foarte mult un produs pana sa-i fac review sau sa-l cataloghez drept favorite. Sper sa te intelegi bine cu masca si cu lipstainul.

    RăspundețiȘtergere
  7. Şi mie îmi place cum arată, şi rujul Power Shine e cam la fel, sclipicios dar arată extraordinar pe buze. Apropo, daca ai timp, s-a lipito un tag de mine "Câte cosmetice româneşti foloseşti" şi-l dau şi eu mai departe ţie şi altor câteva fete din blogosferă

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am incercat nici un ruj din gama Power Shine...dar poate la urmatoarea comanda imi satisfac curiozitatea.
    Multumesc de tag...mi se pare foarte intresant..o sa-l fac cat de repede pot!

    RăspundețiȘtergere