marți, 3 iulie 2012

REVIEW: Apa termala de la Ivatherm + Primele impresii despre Crema Anticelulitica Resveratrox Forte

Dupa cum va spuneam intr-o postare trecuta, eu si mama participam la o campanie de testare a dermato-cosmeticelor Ivatherm marca Trender. Azi vreau sa va fac un review al apei termale si sa va spun primele mele impresii despre crema anticelulitica careia o sa-i fac un review in adevaratul sens al cuvantului tocmai la sfarsitul lunii (vreau sa o folosesc mai mult de 4 saptamani). 
1. Apa termala Herculane o puteti gasi pe site-ul celor de la Ivatherm si in mai toate farmaciile ( cea de 100 ml e la 23 de lei- 17 lei pret promotie iar cea de 200 de ml este la 32 de lei- 24 pret promotie). 
Pana acum jumatate de an nu foloseam deloc apa termala pentru ca mi se parea ca e o totala risipa de bani...dar chiar m-am inselat. Am inceput usor cu un esantion pe care il foloseam ca lotiune tonica si la preparearea mastilor de argila, iar acum, cand am avut la dispozitie o cantitate mai mare am folosit-o intr-o mie de feluri ;))
Ce spun ei?

Ce spun eu: 
Imi place extrem de mult apa aceasta termala deoarece, atunci cand apesi pe pulverizator, iese intr-o...ceata deasa, fina, densa fara stropi.  O folosesc ca tonic, dupa ce ma demachiez si inainte de machiaj fara sa o indepartez cu servetelul (asa cum este recomandat la unele ape termale) si nu imi tenul, chiar il calmeaza. O folosesc pentru a fixa machiajul (inainte de aplicarea rimelului) si da un finish foarte natural. O folosesc sa ma racoresc in zilele toride (mai ales atunci cand testez impreuna cu mama sprayul cu SPF). Am folosit-o dupa epliat si desi am fost sceptica nu mi s-a mai iritat piele. Uneori am folosit-o sa umezesc pensula cu care imi aplicam fardurile pentru a le da mai multa intensitate si am aflat ca o cantitate extrem de mica poate face minuni ;)).
Mama mi-a zis ca a folosit-o doar cat a stat la plaja si mi-a dat un pont extraodinar: a tinut-o la frigider cat a facut un dus si apoi a aplicat-o pe toate portiunile expuse la soare, calmandu-le si racorindu-le. Am folosit-o si eu in acelasi mod si mi s-a parut geniala. 
NOTA: 10/10 
Concluzie: Dupa ce termin acest flacon, o sa o cumpar cu siguranta ca sa o am in bagaj, la mare si sper sa o gasesc si la promotie ;)). 

2. Crema anticelulitica Resveratrox Forte se poate gasi pe site-ul celor de la Ivatherm la pretul de 89 de lei si in mai toate farmaciile si m-a atras ca un magnet atunci cand ma uitam pe site ca sa imi aleg produsele. 
Ce spun ei? 


O folosesc de 2 saptamani iar primele mele impresii despre ea sunt: 
  • momentan mi se pare scumpa pentru ceea ce ofera. Are 150 de ml si dupa ce am folosit-o in aceasta perioada dimineata si seara mi-a mai ramas doar jumatatea (si tin sa precizez ca am folosit-o cu zgarcenie pentru ca vreau sa imi ajunga macar acele 4 saptamani)
  • pielea mi se pare extrem de fina si un pic mai ferma (sper sa nu fie placebo)
  • seara o aplic printr-un masaj mai lung pentru ca am timp insistand pe coapse si pe fund iar dimineata o masez rapid pana intra in piele deoarece sunt mereu pe fuga
  • nu am observat nici o reactie a pielii mele dupa ce o folosesc in afara de inrosirea anumitor zone care este cauzata de masajul anticelulitic nu de crema. 
  • mi se pare foarte ok faptul ca poate fi folosita pe toata perioada anului iar mie imi convine, mai ales pentru ca de obicei obisnuiesc sa ma mai stau la soare din cand in cand si pot sa o aplic fara teama de a ma ustura/a se inrosi pielea. Iar faptul ca poate fi folosita de femeile gravide si de persoanele cu fragilitate capilara imi da de inteles ca are ingrediente sigure (dar asta o sa o aflati atunci cand o sa ii fac review-ul de final;). 
Care este produsul vostru preferat de la Ivatherm? 

4 comentarii:

  1. Vintagelooksimona3 iulie 2012, 22:40

    Pe mine m-a lasat indiferenta apa termala, astept sa vad cum se comporta si dupa plaja ca sa nu zic ca nu am testat-o pana la capat, in rest nu m-a convins sa dau banii pe ea... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe mine m-a convins atunci cand am folosit-o dupa epilat. Eu am mari probleme cu pielea dupa operatiunea asta: raman punctulete rosii, ma irit in zonele mai sensibile...o frumusete ;)). Mi-a fost frica sa o testez, ce-i drept insa daca mai e si rece, rece...e un rasfat meritat dupa tortura lunara ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. In momentul de fata produsul meu favorit de la Ivatherm este cu siguranta gelul exfoliant IVAPUR :D Cam aceleasi lucruri le-am observat si eu cat timp am aplicat crema, e ok :) N-am observat nicio deiferenta intre apa termala Ivatherm si cea de la La Roche Posay si pe cea din urma am folosit-o mult timp.

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu mi-am luat gelul de curatare Ivapur si il iubesc.
    Resveratrox sper sa-si faca efectul pana la urma (oricum mie imi trebuie mai mult timp sa-mi fac o parere despre creme in general, de orice fel ar fi ele).
    Inainte de apa termala de la ivatherm am folosit-o pe cea de la vichy si aceea parca imi usca un pic fata si nu mi-a placut deloc pulverizatorul

    RăspundețiȘtergere