luni, 9 iulie 2012

REVIEW: Crema UNA de la Ivatherm

Iata ca a venit vremea sa va impart si parerile mamei despre ultimele doua produse pe care le-a folosit in ultimele 2 saptamani.
Prima este crema anti-ageing UNA care dupa descriere mi s-a parut foarte potrivita pentru mama: Reduce vizibil adancimea si numarul ridurilor de pe fata si gat, creste luminozitatea tenului si reda supletea si finetea pielii mature. Creste fermitatea si grosimea pielii, reface conturul fetei. Iar descrierea ei de pe site-ul Ivatherm cred ca m-a atras mai mult pe mine decat pe ea ;)).



Am vorbit cu ea zilele trecute si mi-a zis ca ii place extraordinar de mult crema asta pentru ca:
  • hidrateaza extrem de bine tenul
  • ridurile par mai putin evidente
  • intra repede in piele si nu o lasa uleioasa
  • nu a observat nici o refacere a conturului fetei insa i-am explicat ca e mult prea devreme pentru asa ceva. Iar ridurile care i se par mai estompate sunt datorita faptului ca aceasta crema hidrateaza extrem de bine tenul conferindu-i elasticitate. 
 Nu i-a placut insa pretul mult prea mare pentru 50 de ml: 100 de lei, insa daca o sa aibe efecte notabile cu ea...eu zic ca merita.
O puteti gasi in majoritatea farmaciilor sau pe site-ul Ivatherm.


Trebuie sa va spun ca am folosit-o si eu de vreo 2 ori, doar atunci cand tenul meu s-a resimtit dupa o cura mai intensiva cu un exfoliant chimic (mi-au aparut o groaza de scamute pe nas si in jurul gurii) iar aceasta crema  a reusit sa imi hidrateze tenul intr-o noapte iar a doua zi totul era ok. Dar nu este potrivita pentru uz frecvent si un ten gras deoarece mie imi lasa o pelicula uleioasa pe ten.
Ce mi-a placut foarte mult -si aici intervine ochiul de soacra- este ambalajul. Un ambalaj foarte elegant, cu pompita dozatoare care nu permite aerului sa altereze propietatile cremei. Daca sticla era mai mata mi s-ar fi parut cel mai ok ambalaj al unei creme din Romania.
Crema nu contine parabeni si nici fenoxyetanol = inlocuitorul parabenilor e iritant si provoaca alergii puternice ( un articol interesant despre ultimul ingredient puteti gasi aici. ). Insa contine parfum si sodium hidroxide (nu prea stiu ce cauta lesia intr-o crema, dar este printre ultimele ingrediente). 
Emolienti, skin identical, emulsifianti, siliconi, esteri vegetali, extracte de plante(bujori de munte), antioxidanti si vitamine(tocopherol=vitamina E) , conservanti ( Chlorphenesin, Pentaerythrityl), exfolianti (acid lactic), cell-comunicating ingredients precum Palmitoyl Oligopeptide si Palmitoyl Tetrapeptide), unt de cacao, ulei de floarea soarelui.
In concluzie pare o crema formulata destul de bine...eu as prefera-o fara parfum si sodium hidroxide si poate cu o cantitate mai mare de ingrediente skin identical si cell-comunicating. 
In ceea ce o priveste pe mama, sunt bucuroasa ca ii place crema, fiind produsul ei favorit dintre cele pe care le-a incercat si eu le multumesc celor de la Trender si Ivatherm pentru ca mi-au oferit sansa sa ii fac o bucurie.  
Ati folosit crema asta? V-a placut? 

2 comentarii:

  1. Foarte cuprinzator review-ul tau, imi place. Si mi place si crema, am luat o si eu pentru vara-mea si am si testat-o, ca nu m-am putut abtine. Am insa o mica sugestie... daca mi permiti. Mi se pare obositor fontul... Poate te gandesti sa il schimbi vreodata :D daca nu, asta e... ma obisnuiesc eu cu el :))

    RăspundețiȘtergere