luni, 9 iulie 2012

REVIEW: Spray pentru protectie solara cu SPF 50+ de la Ivatherm


Cel de-al doilea produs pe care l-a folosit mama a fost Spray-ul cu SPF 50+ si cred ca are o relatie de iubire-ura cu el. ;))

L-a aplicat pe tot corpul, inclusiv fata, a stat 3 ore la soare, nu s-a inrosit deloc si parca nici nu se bronzase, ea avand pielea mult mai inchisa decat mine, se bronzeaza destul de usor, inrosindu-se pe alocuri pe nas si umeri. O piele care nu prea iti da batai de cap la mare si care se bronzeaza foarte mult in lunile de vara-desi nu face nici un efort in acest sens. Norocoasa intr-un cuvant!
I-am explicat totusi ca lotiunea o protejeaza impotriva radiatiilor nocive si impotriva petelor acelea inestetice (pe care le are deja pe ten) si mi-a promis ca o sa o incerce si data viitoare. 
A doua impresie a fost mult mai favorabila. S-a incapatanat si a stat mult mai mult la soare-sincer nu stiu cum reuseste?! si a doua zi avea un bronz atat de frumos...

Am folosit-o si eu...primele 3 dati cand am stat la bronzat si pot sa spun ca aceea impresie ca nu m-am bronzat a ramas adanc intiparita in mintea mea. Stiu ca e un mit faptul ca daca iti dai cu lotiune cu SPF nu te mai bronzezi...ci te bronzezi , insa un pic mai greu si fara sa te inrosesti. Iar aici va spun din experienta unei fete cu pielea alba ca laptele si care se inroseste si se cojeste si care niciodata nu a avut un bronz...evident ;)) Folosind spray-ul cu SPF 50, nu m-am inrosit deloc iar pielea a capatat o nuanta subtila de bronz. Am folosit-o si pe fata si mi-a protejat foarte bine pielea....nu m-am inrosit, nu mi s-au inchis petele pe care le am de la soare si nici nu mi-au aparut altele noi. 
De abia astept sa o folosesc in august la mare si sa-i testez cu adevarat potentialul si poate revin cu un review mai detaliat. 

Ce nu ne-a placut a fost faptul ca lichidul este extrem de dens, laptos si lasa atat o pelicula alba pe piele-care dispare daca este intinsa extrem de bine cat si o pelicula uleioasa. 
Din experienta spun ca ,din pacate, cam toate cremele de protectie solara sunt asa.
Referitor la ingrediente, ele au fost analizate de Pasagera si din pacate nu recomanda acest spray deoace contine  Alcool Denat...dar daca stam sa analizam toate produsele de acest gen, disponibile in Romania, foarte putine au ingrediente bune, din pacate.
Spray-ul poate fi gasit in majoritatea farmaciilor sau pe site-ul Ivatherm la pretul de 62 de lei. Acum este la oferta: 47 lei

Voi l-ai folosit? Ce impresia aveti despre el?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu