luni, 16 iulie 2012

TAG- Cate cosmetice romanesti folosesc

Am primit acest tag de la Gabriela posesoarea blogului Manie.ro careia ii multumesc mult de tot. Mi s-a parut un tag foarte interesant si chiar eram nerabdatoare sa aflu care este numarul lor.
Pentru ten folosesc:


  • Ulei din samburi de struguri pe care il aplic pe ten dupa ce imi dau cu exfoliantul lichid cu BHA de la Paula's Choice
  • Apidermaliv de la Complex Apicol Veceslav Harnaj pe care o folosesc atunci cand exacerez cu exfoliantul mai sus mentionat ;)) dar o folosesc si pe maini-cand mi le simt extrem de uscate sau pe corp cand am nevoie de ceva mai multa hidratare. 
Pentru corp:
  • De cateva luni folosesc uleiul pentru ingrijirea unghiilor de la Tis Farmaceutic: Regetis si am vazut imbunatatiri semnificative
  • Mai am putin din Emulsia de plaja cu SPF 30 de la Gerovital si din cremele pentru calcaie din gama Apidermaliv. 
Pentru par: 
  • Crema de par de la Viva Natura de care v-am vorbit aici. 
  • Samponul impotriva caderii parului de la Favisan care mi-a placut mult de tot cateva saptamani apoi am observat ca imi cade iar parul in cantitati mai mari decat de obicei. Acum nu stiu daca e de vina samponul sau vopseaua pe care am folosit-o inainte sa observ o crestere a firelor de par cazute :l. Voi ce experienta ati avut cu el? 
  • Balsamul de par de la Favisan
Acestea au fost produsele romanesti pe care le folosesc momentan: 9 la numar insa mai am cateva preferate pe care momentan nu le mai folosesc pentru ca le-am inlocuit cu altceva dar la care o sa revin negresit: 

Dau acest tag mai departe: Catalinei, Iguanitei, Antoniei, Alexandrei,  Simonei, Alinei, si lui Sadie.

8 comentarii:

  1. Ms! O sa-l fac, insa nu stiu daca am produse romanesti :)) trebuie sa ma uit mai cu atentie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaaaai...ce sacrilegiu comiti :)))))) (Glumeam desigur!) Daca ai il faci ...daca nu, nu e nici o problema...pana acum 2 ani nici nu vroiam sa aud de cosmetice romanesti.

      Ștergere
  2. Hiii, de cand pandeam tag-ul asta :D Multumesc tare mult. Tare mult! Am si eu cate ceva dintre produsele folosite de tine si sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
  3. wow ce de ai:)) eu mereu ratez tagurile pt ca nu ma uit sa vad daca sunt nominalizata:)) multumesc frumos ca te-ai gandit la mine insa nu am asa de multe produse romanesti, stiu sa imi fie rusine:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...ce pot sa zic...imi place sa incerc multe produse iar daca sunt si ieftine si romanesti, cu atat mai bine ;))
      Cu placere. Daca o sa cauti sunt sigura ca o sa gasesti u ceva ;)

      Ștergere
  4. Si mie imi plac foarte mult produsele romanesti. Chiar incerc in ultima vreme sa le caut pe cele mai bune si descopar mereu altele de care habar n-aveam (inclusiv din acest post al tau).
    Imi place blogul tau. O sa te adaug in blogroll. M-as bucura daca ai face si tu acest lucru cu blogul meu:
    elenaciucu.wordpress.com
    :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate,,,parca sunt mult mai multe decat acum cativa ani si sunt din ce in ce mai tentante.
      Multumesc mult. Si mie imi place blogul tau si o sa te adaug cu placere. Te pup!

      Ștergere