sâmbătă, 21 iulie 2012

Tip of the week



Cu toate cred ca ne-am confruntat macar o data cu buze extrem de uscate si daca sunteti ca mine si nu suportati senzatia aia o sa incercati sa va rupeti cojitele si or sa inceapa sa sangereze si sa va usture. 


Primul lucru pe care il fac in situatia asta e sa incep sa beau mult mai multa apa decat beau de obicei pentru ca am observat ca la mine exista o legatura foarte stransa intre cantitatea de apa pe care o beau si starea mea generala. 


Al doilea lucru este sa incerc sa nu imi fac rani incercand sa rup cojitele pentru ca o sa usture extrem de mult si nu pot fi acoperite cu nimic. 


Al treilea lucru: folosesc o crema de ochi- am observat ca multe creme de ochi sunt mult mai hidratante decat ce folosesc eu pe fata (am tenul gras) si au propietatea de a penetra mai repede pielea. Si avand in vedere ca sunt sigure pentru a fi folosite intr-o zona atata de sensibila ca zona ochilor....cred ca sunt sigure sa fie folosite si pe buze.  De multe ori am observat ca imediat ce am aplicat crema de ochi pe buze cojitele se inmuiau, aveam o senzatie de hidratare intensa si la unele creme mai bune, o senzatie asemanatoarea celei pe care o experimentezi cand folosesti un gloss pentru marirea volumului buzelor.


Al patrulea lucru este sa aplic un strat subtire de vaselina cosmetica care actioneaza ca un invelis protector pentru piele si o bariera impotriva deshidratarii ei. 
Las amestecul asta pe buze cam 3-4 ore, uneori o noapte intreaga apoi frec usor cu periuta de dinti buzele. Toate bucatelele uscate de piele sunt indepartate fara sa ma doara/sa-mi fac rani si buzele raman foarte hidratate si catifelate. 

Recomand acest scrub zi de zi chiar....daca aveti in general buzele uscate numai ca in loc de crema de ochi si vaselina puteti folosi  un balsam de buze mai hranitor pe care sa le aplicati inainte cu 5 minute de periajul dintilor si implicit....periajul buzelor. ;))).

Ati incercat vreodata metoda asta? Sa-mi spune-ti cum vi se pare. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu