marți, 11 septembrie 2012

Premiul meu de la Lush :D


A venit pana la urma...sau mai bine zis... m-am dus eu sa-l iau :D 
Mi-am dorit extrem de mult sa incerc si eu niste produse Lush ;)) si nu exista giveaway la care sa nu ma inscriu atunci cand premul consta in aceste produse (my little dirty secret...shht!).
Desi a ajuns extrem de tarziu la mine din cauza unor probleme cu ...Posta Romana (nu am primit avizul si am stat extrem de linistita deoarece de fiecare data cand ma duceam la Posta inainte sa primesc un aviz, mi se spunea sa stau linistita ca avizul  VINE SIGUR! (mda...s-a vazut) am fost extrem de recunoscatoarea celor de la Lush care au rezolvat pana la urma situatia asta delicata si  am primit: 


  • sarea de baie Space Girl :  "Sare de baie racoritoare, cu un amestec de uleiuri revigorante,  grefe, bergamota fresh si ulei hidratant de migdale.  Forma ei asemantoare planetei Saturn, si particulele sclipitoare te vor duce cu gandul la o  calatorie spatiala." (Sursa: Lush.ro)  Inca nu am incercat-o insa miroase foarte frumos si de abia astept sa "experimentez" o astfel de baie. 


  • sapunul Porridge: "  Incepe-ti ziua cu sapunul natural Porridge. Este ideal pentru pielea sensibila. Acest sapunvegan iti hraneste pielea, iar bucatile de ovaz o exfoliaza si o curata. Apa calda in contact cu bucatile de ovaz formeaza un laptisor care calmeaza pielea, iar sucul de protocale, bogat in vitamina C o va reimprospata si lumina. Am specificat mirosul dulce de caramel? Tot ce este mai bun in sapunul natural Porridge". Sursa: Lush.ro.  Are o spuma catifelata, miroase extraordinar dar face extrem de multa mizerie deoarece se desprind bucatile de ovaz si daca nu esti atenta...infunda sigur scurgerea ;))


  • Lip Tint-ul in nuanta Latte : " Pentru un look sofisticat foloseste balsamul nostru natural pentru buze Latte, cu cafea si serbet. Buze moi si dulci cu aroma delicioasa ce te face sa radiezi." Sursa: Lush.ro . Este preferatul meu :D Are o nuanta care se potriveste extrem de bine cu o piele bronzata si de fiecare data cand il folosesc am tendinta sa folosesc multe marouri sidefate si mult bronzer ;))) 

Momentan sunt foarte multumita de produsele pe care le-am testat si daca vreti sa le  fac review unuia dintre ele, imi puteti zice. 
Voi ce ati folosit de la Lush si ce produse v-au placut? 

6 comentarii:

  1. Am folosit peste zece produse de la Lush si toate mi-au placut . Recomand cu caldura gelul de dus Flying Fox , are un miros suplim! Pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Waw..chiar iti plac ;)). O sa tin cont de recomandare. Pup si eu!

      Ștergere
  2. Sa le folosesti sanatoasa!Eu iubesc toate produsele Lush si mi-am facut o colectie cu cateva:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Waw..chiar iti plac ;)). O sa tin cont de recomandare. Pup si eu!

    RăspundețiȘtergere