joi, 6 septembrie 2012

REVIEW: Creioane SuperShock de la Avon

De foarte mult timp am vrut sa le fac review creioanele Supershock de la Avon insa mereu am amanat in speranta ca o sa-mi completez colectia si o sa va prezint toate nuantele din catalog. Momentan imi mai lispesc 2 nuante: argintiul si albastrul. 
Eu am acum 4 nuante:

  • Black (banalul dar foarte pigmentatul negru).Este extrem de versatil si poate fi aplicat fie cu o pensula de eyeliner (si poate foarte usor sa fie confundant cu un eyeliner) fie ca baza pentru un smokey eye. 
  • Blackberry (o nuanta de maro-mov care pare la fel de pigmentat ce cel negru. Il folosesc extrem de mult ziua pe mucoasa interna (in locul celui negru-mult prea intens pentru un machiaj de birou).
  • Golden Fawn (o combinatie de bej-taupe-cu sclipici). Este o nuanta care m-a salvat in multe dimineti deoarece merge aplicat pe toata pleoapa superioara si daca este blenduit usor este perfect pentru un machiaj de zi-chiar daca are multe particule de sclipici :P. 
  • Plumfull (un mov vibrant) pentru care am sentimente amestecate: se aplica extrem de bine pe pleoapa superioara insa nu vrea cu nici un chip sa fie aplicat pe mucoasa interna si mereu ma obliga sa folosesc un betisor de urechi ca sa sterg usor mucoasa. In felul acesta este aplicat pe pielea uscata si chiar tine extrem de mult...insa mi se pare prea complicat procedeul asta.





PLUSURI:

  • pe pleoapele uleioase rezista in jur de 5-6 ore fara sa se stearga iar pe mucoasa interna 2-3 ore insa nu se sterge total cum mi se intampla cu alte creioane ci pe alocuri dar nu se vede urat. Cu primer rezista extrem de bine pe pleoapa superioara. Pe niste pleoape neuleioase cred ca rezista lejer toata ziua. 
Si ca sa vedeti cat de bine rezista, sau mai degraba cat de greu se demachiaza am facut un experiment: 

Sub jet de apa

Cu putin sapun ;))

Dupa ce am renuntat ;))
Eu recomand sa le indepartati cu un demachiant bifazic sau cu o lotiune micelara special creata pentru zona ochilor pentru ca nu se duc cu demachiant normal sau gel de curatare (am testat asta!) 
  • sunt extrem de pigmentate (in afara de Golden Fawn care din cauza nuantei deschise si a sclipiciului fin  pare mai sheer)
  • au o textura de gel si se aplica foarte usor insa se usuca extrem de repede, lasandu-ti putin timp de blenduit. 
  • pretul este extrem de accesibil intre 10 si 14 lei (in functie de oferta)
MINUSURI: 
  • nu prea gasesc ultimele 2 nuante sa imi completez colectia: argintiul si albastrul
  • nu stiu din ce motiv insa Plumfull- cel mov este greu de aplicat pe mucoasa interna 
!!!
Daca vi se pare ca sunt extrem de greu de ascutit din cauza minei cremoase fie cumparati o ascutitoare noua (eu o folosesc pe cea de la avon cu 2 compartimente) fie bagati creioanele la frigidet pentru un sfert de ora, astfel mina o sa se intareasca putin si o sa le ascutiti fara probleme. 
!!!


Voi ati incercat creioanele astea? V-au placut? 

28 de comentarii:

  1. Super review,am auzit multe lucruri bune despre ele,dar acum sunt convinsa ca trebuie sa am cel putin unul..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cel putin! Eu consider indispensabile nuantele Black si Blackberry.

      Ștergere
  2. Il am pe cel negru , dar as vrea sa il cumpar si pe cel maro . pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu le-am incercat dar am auzit numai lucruri bune despre ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-au atras atentia cand surorile pixiwoo au inceput sa le folosesca in tutorialele lor.

      Ștergere
  4. Si mie mi-a placut foarte mult cel negru, dar cu greu reuseam sa il ascut, chiar daca aveam o ascutitoare pentru dermatograf. Un creion asemanator ca rezistenta si in plus, retractabil, mi se pare cel de la Oriflame. L-am cumparat de curand si este foarte bun si rezistent. Si nici nu trebuie sa il mai ascut :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate le-ai ascuti mai usor daca le-ai baga cateva minute la frigider - in zilele foarte calduroase mereu procedam asa si mine era o idee mai tare.
      Si eu le prefer pe cele retractabile pentru ca la creioanele normale se pierde mult produs ascutindu-le.

      Ștergere
  5. Nu le-am incercat niciodata, ca nu prea folosesc creioane de ochi, am preferat mereu fardul, dar cred ca in urmatoarele zile tot pun mana pe un creion Supershock :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt bestiale, super rezistente, am si eu doua: Blackberry si Golden Fawn. Pe cel mov nu l-am mai vazut in catalog, trebuie neaparat sa pun mana si pe cel negru. Le recomand! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu le-am incercat pana acum, dar am tot auzit lucruri bune despre ele.
    Chiar vreau sa mi-l iau si eu pe cel negru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ia-l pt ca mi se pare extrem de bun pentru pretul pe care il are.

      Ștergere
  8. I like the black one the best. Great review! Good idea to use running water to see how long they stayed...

    Amy


    Fashion and Beauty Finds

    RăspundețiȘtergere
  9. Poate le-ai ascuti mai usor daca le-ai baga cateva minute la frigider - in zilele foarte calduroase mereu procedam asa si mine era o idee mai tare.
    Si eu le prefer pe cele retractabile pentru ca la creioanele normale se pierde mult produs ascutindu-le.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cel putin! Eu consider indispensabile nuantele Black si Blackberry.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ia-l pt ca mi se pare extrem de bun pentru pretul pe care il are.

    RăspundețiȘtergere
  12. Da, parca nici eu nu l-am mai vazut.

    RăspundețiȘtergere
  13. Asa sa faci pentru ca merita incercate! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie mi-au atras atentia cand surorile pixiwoo au inceput sa le folosesca in tutorialele lor.

    RăspundețiȘtergere
  15. buna! am o intrebare..pot fi folosite ca si eyeliner?

    RăspundețiȘtergere
  16. Salut! Mi'a placut si mie pana acum 2-3 achizitii (incepand din 2015 tarziu pana acum); le puneam la frigider din cauza texturii prea moale, totul a mers struna, nu am avut foarte multe pretentii de la acest creion, poate si din cauza pretului accesibil. Dar, dupa cum am spus, ultimele imi lasa un gust amar... "textura" materialului exterior se lasa extrem de greu ascutita, daca nu imposibil! Am cumparat ascutitori noi si bune crezand ca s'au deteriorat cele (nu prea) vechi dar degeaba. Dezamagita total!

    RăspundețiȘtergere