duminică, 23 septembrie 2012

Un fel de...project pan (prima parte)

Termenul de "project pan" consta in terminarea unui x numar de produse inainte de a cumpara altul de acelasi fel. Varianta pe care o stiu eu a fost inventata de un guru de pe youtube si se referea la terminarea unui numar de 10 produse de machiaj ( "hit the pan"- de unde si numele (foarte inspirat de altfel ;))). De-a lungul timpului am vazut multe variatii ale ideii...fie erau doar produse de machiaj iar regula era urmatoarea: la x rujuri terminate aveai voie sa iti cumperi 1 ruj nou, fie erau produse de ingrijire pe care fetele vroiau sa le termine inainte de a cumpara altul.

De obicei aveam un singur fond de ten, o singura pudra, un singur sampon...insa ca prin minune (lol) m-am trezit cu multe produse de acelasi fel ceea ce nu este recomandat nici pentru portofel dar nici din punct de vedere igienic deoarece unele produse pot dezvolta foarte usor bacterii.
Eu m-am gandit sa va prezint atat produse de machiaj cat si de ingrijire dar sa va arat si ce o sa mi cumpar dupa ce o sa le termin...adica o imbinare intre project pan si wishlist.

Am de terminat 2 dermatocosmetice cu care am o relatie de iubire-ura:
  • Crema Normaderm de la Vichy (careia trebuie sa-i scriu un review, insa mereu aman pentru ca nu prea mi-am facut o parere despre ea). Din pacate am inceput sa am din ce in ce mai multe probleme cu tenul si nu mi s-a parut ca a imbunatatit situatia dar nici nu a inrautatit-o...probabil e prea "slaba" pentru tenul meu. 
  • Acelasi parerea am si despre Effaclar Duo de la La Roche Posay in care imi pusesem multe sperante si care s-a dovedit a fi un pic cam bland cu tenul meu...care se pare ca are nevoie de niste "tough love" (a.k.a. exfoliantul lichid de la PC). La fel ca si in cazul primei creme, am vazut imbunatatiri (micsorarea porilor) doar in primele 2 saptamani apoi mi s-a parut ca nu mai functioneaza la fel de bine. 
Momentan folosesc Normadermul ziua si mi-am cam facut o parere despre el iar Efflacar folosesc seara (cand am zile mai bune). 


Cand o sa le termin as vrea neaparat sa-mi cumpar Exfoliantul cu AHA 8%  de la Paula's Choice pentru ca inca mai am niste pete de la acneea si sper ca in combinatie cu cel cu BHA sa am si eu o piele care sa-mi permita sa plec de acasa fara fond de ten si Skin Balancing Super Antioxidant Concentrate Serum de la Paula's Choice de care m-am indragostit dupa ce am folosit niste esantioane. 


Brusc, m-am trezic si cu vreo 3 produse pentru machiajul fetei:
  • crema colorata de la Nivea deoarece i se cam apropie termenul de expirare si desi nu e cine stie ce (crema colorata, nuanta un pic portocalie-atunci cand nu eram bronzata-insa perfecta acum ca m-a vazut si pe mine soarele, nu o recomand tenurilor grase deoarece este extrem de hidratanta). Ma inteleg extrem de bine cu ea atunci cand exagerez cu exfoliantul lichid cu BHA de la Paula's Choice si cu Brevoxylul si am aceea senzatie de fata care strange si mici portiuni descuamate. 
  • Fondul de ten de la Vichy l-am primit prin iarna si din pacate am renuntat sa il mai folosesc deoarece, o data cu inrautatirea problemelor cu tenul, nu imi mai placea deloc cum se aplica. Momentan este prea deschis pentru mine dar pentru ca nu pot renunta la exfoliant sunt sigura ca o sa revin intr-o luna la culoare initiala ;)).
  • Nu i-am facut niciodata un review pe blog fondului de ten Colorstay de la Revlon insa v-am zis de mai multe ori ca este singurul cu care tenul meu gras se intelege. Si desi nu sunt foarte buni prieteni (fata imi luceste cam dupa 5-6 ore, este singurul rezistent la transfer si asta imi place mult de tot.

Dupa ce o sa le termin promit solemn ca o sa imi cumpar doar unul si o sa-l folosesc doar pe el pana cand o sa-l termin. Am zis!Sunt convinsa ca o sa mi-l cumpar tot pe cel de la Revlon pentru ca este mai prietenos cu bugetul meu, insa eu visez la cele de la  Estee Lauder: Double Wear si Makeup Forever: Matt Velvet +.

 
In materie de corectoare am ajuns la miraculosul numar de 3: 
  • un anticearcan de la S-he pe care l-am luat intr-o culoare somon, special pentru zona cearcanelor. Se strange un pic in liniile fine de sub ochi insa rezista ok cu un strat de pudra deasupra. 
  • un corector de la Flormar pe care nu imi place sa-l folosesc in zona cearcanelor deoarece am senzatia ca nu face nimic insa mi se pare ok folosit pe fata. 
  • Celebrul anticearcan de la Revlon, cel Photoready. Se aplica foarte usor ("glides like butter") insa nu mi se pare prea rezistent. Din pacate eu mi-am luat o nuanta mult prea deschisa insa o pot folosi fara probleme ca iluminator. 

Cand or sa se termine mi-as dori foarte mult sa incerc corectorul lichid de la Farmasi deoarece am auzit foarte multe lucruri bune despre el.



Mai am cateva pudre (iar aici cred ca o sa va mirati mult si indelung cand o sa va spun ca acum 2 luni aveam nici mai mult nici mai putin de 6!!! pudre...si inca o mai caut pe cea perfecta pentru mine. Recent am terminat una de la Revlon din gama Colorstay de care am fost extrem de multumita atat ca matifiere cat si ca acoperire singurul ei minus fiind culoare mult prea inchisa (era la oferta :p) si o pudra de la Oriflame din gama Giordani care mi s-a parut mai potrivita pentru un ten matur. Momentan ma lupt cu
  • o pudra din gama color trend de la Avon pe care mai mult o folosesc pe post de bronzer 
  • una de la Oriflame (mult prea deschisa....ca sa vezi! cred ca deja am o problema cu alegerea nuantei la pudra :))) 
  • si un tester de pudra de la L'oreal din gama Acord Parfait (daca nu ma insel)

Cand o sa le termin as vrea sa-mi recumpar fie Colorstay (insa de data asta intr-o nuanta potrivita), fie pe cea de la L'Oreal, Accord Parfait, fie pe cea  translucida de la Essence, ori cea de la Maybelline, Dream Matte Powder saaaaau cea de la Rimmel: Stay Matte...si promit sa o sa cumpar doar 1 ;)). 

 

 






Uitandu-ma in sertarasul dedicat produselor pentru buze, mi-am dat seama ca am adunat o colectie destul de  multumitoare insa as vrea totusi sa scap de urmatoarele glosuri:
  • glos+ruj din gama Color trend de la Avon
  • glossul de la Kallos care are o culoare extrem de frumoasa
  • preferatul meu de 2 veri: Pout perfect de la Avon
  • Luciu de buze tot de la Avon intr-o nuanta superba de roz
  • Glossurile din gamele Glazewear (daca nu ma insel) in niste nuante perfecte pt vara: un nude-auriu foarte hidratant si un corai stralucitor. 

Acum, daca stau bine sa ma gandesc mi-e cam greu sa ma despart de cel de-al patrulea  si ultimul gloss si cred ca o sa trisez un pic si o sa pastrez macar unul pentru vara viitoare....si drept pedeapsa cred ca renunt la cumparatul de luciuri de buze...ma dau pe rujuri :P

Aici se incheie prima parte a aceste postari. O sa revin zilele urmatoare cu partea a2a si poate chiar a3a....pentru ca am pus gand rau multor produse iar asa mi-e mult mai usor sa ma abtin de la cumparaturi de genul asta. 

4 comentarii:

  1. si eu as vrea sa incep un project pan... mai ales la glossuri :))
    te-am adaugat in blogroll:)
    http://cherryqueendee.blogspot.ro

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am avut toate cele enumerate la capitolul ''pudra''cu exceptia celei de la Essence.
    Mie imi place cea de la L`Oreal Accord Parfait.E tare fina si are o acoperire ceva mai mare decat cea de la Maybelline (Dream Matte Mouse)
    Pudra Stay Matte ma umple de cosuri (eu am tenul f. curat si e singurul produs la care tenul meu reactioneaza asa rau).
    Pudra Colorstay e un pic cam ''grea'' pentru zi, din punctul meu de vedere.


    Si eu tanjesc dupa Estee Lauder: Double Wear :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer si eu inclin catre cea de la L'oreal. Pe cea de la Maybelline nu am incercat-o dar tin minte ca a fost intr-un timp foarte laudata pe youtube , cea de la Rimmel mi se pare scumpa (30 de lei in DM-mai bine mai pun inca pe atat si o iau pe cea de la L'oreal :P) iar Colorstay e intr-adevar cam prea "grea" dar sa stii ca e ok pentru un ten gras si matifiaza binisor.
    Iti doresc sa-ti cumperi cat de curand fondul de ten ;).

    RăspundețiȘtergere
  4. Scuze ca iti raspund asa de tarziu dar am avut probleme cu blogspotul si cu disqus-ul si nu imi apareau comantariile tale. Acum m-am prins cum sa fac sa fie publicate ;). Te adaug acum in lista.
    Am ajuns la concluzia ca nu strica niciodata un project-pan...iti trebuie doar muuuulta voita ;))

    RăspundețiȘtergere