joi, 20 septembrie 2012

Wishlist

Recent am descoperit un site: ProdigyRed cu preturi extrem de mici (sub 15 lire/per produs). Pretul hainelor mi se pare extrem de convenabil avand in vedere ca mai toate sunt facute din polyester combinat cu vascoza si elestan. Haine de acest fel se gasesc pe alte site-uri la preturi mult mai mari si mi se pare o afacere buna sa le iei la preturile pe care le au ei.  Momentan nu am comandat niciodata de aici dar tare ma tenteaza pentru ca sunt lucrusoare foarte frumoase (chiar daca nu sunt atat de bune calitativ) iar transportul pana in Ro este de 9 lire. Din cate am inteles site-ul este din UK si transportul pana la noi ar dura 7 zile lucratoare. 
Mi-au facut cu ochiul urmatoarele lucruri: 










V-ati uitat pe site? V-a placut ceva de acolo? 


5 comentarii:

  1. bluzita albastra e superba... si imi place mult si fusta.. :D

    te pup!

    te-am adaugat in blogroll :D

    http://cherryqueendee.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. buna,
    ma bucur ca am ajutat sa se faca cunoscut, am vazut ca te-ai si inscris la giveawayul de pe blogul meu.
    multa bafta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, multumec mult! Imi place mult site-ul mai ales ca are preturi super acceptabile. De abia astept sa strang niste bani sa mi cumpar cateva lucrusoare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie imi plac atat de multe ...;))
    Ms, si eu!

    RăspundețiȘtergere