luni, 15 octombrie 2012

Cumparaturi de toamna

Nu stiu voi cum sunteti toamna, insa eu imi fac o lista lunga cu cizme, botine, ghete si.....rochii....lots of dresses ;))). Poate o sa vi se pare o combinatie cam ciudatica avand in vedere ca lumea isi cumpara haine groase ca sa le tina de cald urmatorul anotimp, dar eu nu sunt asa. Cand se face mai frig, visez tot felul de combinatii cu cizme, dresuri, rochite si esarfe iar iarna adaug niste colanti din aceia extrem de grosi si un pulover peste ele and I'm good to go.
Si desi am zis ca nu mai cumpar NIMIC intr-o postare anterioara, ma refeream la cosmetice :P si la urma urmei a trebuit sa ma cadorisesc cu ceva ca doar a fost ziua mea luna trecuta :-" ;)).

Astfel am facut o comanda la Miniprix sa iau prietenului cadoul de ziua lui si a trebuit sa-mi cumpar si eu ceva:
  • o esarfa triunghiulara deoarece mi-am dat seama ca imi place extrem de mult modelul asta  si desi nu prea sunt o fana a movului mi s-a parut frumoasa combinatia. Cred ca afost in jur de 15 lei. 

  • niste cizme "hibrid" (jumatatea de jos este in genul cizmelor de caucic iar celalta dintr-o piele foarte moale). Le-am luat pentru ploile ce or sa vina si pentru vremea aia extrem de urata cand se topeste zapada si chiar daca sunt cam butucanoase sa le iau la rochite pot sa le port fara probleme cu o ...fusta de blugi de exemplu. Au fost in jur de 100 de lei. 



Cu cateva luni inainte de comanda asta am profitat de reducerile masive de pe Miniprix si mi-am mai luat niste lucrusoare-dar nu am apucat sa vi le arat pe blog. Printre ele mi-am cumparat si: 
  • o rochie extrem de simpla, bleumarin, dintr-un material extrem de fin. Mi se pare foarte potrivita pentru sezonul asta. Cred ca am dat pe ea in jur de 30 de lei. 

Din Auchan mi-am luat frumusetile astea: 
  • niste ghete, negre, simple, nu foarte inalte pe care sa le port pana vine frigul atat la pantaloni cat si la fuste si rochii-Yap! That's my style! Au fost 80 de lei. 


De la magazinul acele tip outlet din pasajul de la Obor mi-am luat 
  • o rochita gen skater dress-si daca ati mai vazut postari de ale mele cu wishlisturi...stiti ca sunt innebunita dupa ele. M-am bucurat extrem de mult cand le-am vazut (erau pe multe culori: visiniu, bleumarin, cafea cu lapte etc) si desi am avut oarece retineri cand am vazut eticheta cu pretul =58 de lei (cred ca cel mai mare din tot magazinul....dar nah ...sunt obisnuita cu lucruri din astea: ma duc la magazine de 13 lei si sfarsesc prin a cumpara lucrurile cele mai scumpe). Chiar si asa mi s-a parut destul de convenabila ca pret fata de cele pe care mi le doream eu...iar materialul e cam acelasi. 

  • si o alta, mai mulata care vine extraordinar de bine pe corp si a trebuit sa o iau ;)) chiar daca nu prea se potriveste cu incaltamintea pe care am luat-o anul asta. Din fericire mai am o pereche de cizme negre, mai elegante spun eu, luate anul trecut. A fost 58 de lei. 

De obicei in lunile de toamna si in cele de iarna (atunci cand vremea e mai blanda) ma imbrac in felul urmator:   pulover tricotat gen rochie/rochie, dres foarte gros, cardigan-de obicei imi plac puloverele mai lungi, curea obi (un fel de brau pe care il innozi in talie) si cizme. 
Si iata ce am incropit pentru sezonul asta cu noile mele achizitii: 
  • zilele astea sigur ma imbrac asa pentru ca am vazut ca vremea este un pic mai calduroasa

  • rochia office o sa o combin cu niste elemente din piele la care o sa adaug niste sosete caramizii care se vor vedea un pic din cizme (imi place extrem de mult modul asta de a asorta o tinuta) 

  • rochia bleumarin o pot purta cu un cardigan gri lung, o curea obi, un colier in nuante de albastru-sa se asorteze la curea si fie cizme negre cu dresuri negre, fie cizme gri cu dresuri gri :D saau oricare dintre cele 2 perechi de cizme si niste dresuri albastre...cum e cureaua :P 

  • iar cizmele de ploaie cred ca fac echipa buna cu o bluza mai lunga, un cardigan la fel de lung si colanti/blugi

Sper ca v-a placut postarea mea si v-am dat idei de outfituri tomnatice ;)) Imi pare extrem de rau ca nu am putut sa va arat cum arata pe mine hainele insa gasesc mai greu un fotograf, atunci cand am chef de sedinte foto ;)). 

17 comentarii:

  1. Nu stiu care rochie imi place mai mult ca amandoua sunt adorabile si dragute :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ms. Nici eu nu am putut sa ma decid ...de aia le-am luat pe amandoua ;))

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos le-ai asortat tu pe pat ;)). Imi place mult prima rochie si cizmele gri, de unde ai luat cizmele mai exact?

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place mult rochita verde si botinele din Auchan<3
    Ce dragut le-ai asezat: Polyvore in pat :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa le porti cu placere! Am si eu niste ghetute negre de genul acela si le-am purtat cel mai mult anul trecut, la aproape orice!

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))) Ms. Nu aveam cum sa le pun altfel ;)) Prima rochie si cizmele sunt luate de pe site-ul miniprix. M-am uitat zilele trecute pe el iar cizmele inca le mai aveau pe stoc, pe mai multe culori ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mult! De cand imi doream ceva de genul asta. Si chiar se potrivesc la orice.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi plac foarte mult combinatiile facute de tine. Spune-mi te rog, de unde iei acel gen de curele care se leaga? As vrea sa imi iau si eu neaparat una maro si una neagra :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Ms! Da....that's my new thing ;)

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe mine chiar m-ai inspirat, mai ales la tinuta aceea cu puloverul lung. Am fost la un targ de haine miercurea trecuta, i-am aratat colegei care m-a insotit fotografia respectiva si i-am zis sa ma ajute sa caut ceva de genul. Am plecar cu o rochie tricotata subtire, neagra si un pulover lung, care se leaga in talie, cafeniu, Arata superbine impreuna si am in cap si cateva combinatii ca sa le port separat.

    RăspundețiȘtergere
  11. Chiar ma bucur sa aud asta. Puloverul ala este preferatul meu si mai am inca vreo 2 ;))
    Sa le porti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Multumesc! Pe cea gri am luat-o anul trecut de la Terranova iar pe cea albastra am luat-o asta vara din Dragonul Rosu ;)) si mai am una maro (care nu apare in postarea asta) luata de la Miniprix.

    RăspundețiȘtergere
  13. dragonfly dragonfly26 octombrie 2012, 23:56

    Mai dar ce-mi place postarea ta, de la prima poza pana la ultima, de la primul cuvant pana la ultimul. Se vede ca ai muncit, nu gluma.
    M-au cucerit ghetutele negre din Auchan, din pacate noi nu avem si ma oftic, chiar le-as fi cumparat. Imi mai place rochita cu o dunga rosie...o vreau si pe ea. Sa nu uit de toate tinutele pe care le-ai alcatuit....parca sunt gandite special pentru mine.

    Pe scurt, cred ca iti voi face o vizita scurta in noaptea asta, sa nu dai drumul la caini, bine ?

    RăspundețiȘtergere
  14. De unde ai stiut ca am caini??? :))))
    Multumesc mult! Chiar mi-a luat ceva timp sa pregatesc postarea asta dar m-am distrat si imi place cand imi apreciati munca.....si stilul :P

    RăspundețiȘtergere