sâmbătă, 27 octombrie 2012

REVIEW: ECO TOOLS BRUSHES (prima parte)

In primavara, prin amabilitatea Mariei (Sudessa) am intrat in posesia unor pensule Eco Tools, pensule pe care mi le doream de foarte mult timp. Deoarece prima mea comanda de pe iherb a fost un esec total, am incercat sa le "strecor" intr-o comanda comuna si dupa cateva saptamani de suspans le-am putut vedea, simti, pipai, folosi. ;)) 

Astazi o sa fac un review pensulelor mele favorite de la Eco Tools si anume setul Beautiful Expressions. Pe site-ul iherb costa 14 $ deci in jur de 50 de lei si desi am platit dublu pentru el (comanda care nu a mai venit + comanda comuna) va spun ca merita banii astia. E adevarat, nu prea am eu cu ce pensule de firma/mai scumpe sa le compar, insa mi se par extraordinar de bune pentru pretul pe care il au. 

PLUSURI: 
  • sunt foarte ieftine (daca riscati sa comandati de pe iherb/daca dati o comanda comuna cu cineva care da des comenzi de pe site si nu a avut nici o experienta neplacuta)
  • sunt extrem fine
  • se spala extrem de usor
  • se usuca in 24 de ore
  • ne le-a cazut nici un fir de par, nici la spalare, nici cand le-am folosit
  • sunt foarte mici si puteti sa le luati cu usurinta in portfard
  • SUNT EXTREM DE DRAGUTE :)))) (acum uitati-va voi la ele si spuneti-mi ca nu vreti sa va jucati cu ele ?!?!?!) 

MINUSURI
  • nu le-am gasit pana acum
1. PENSULA PENTRU CONCEALER
Nu am nimic de reprosat acestei pensule...este un picut ciudata fata de ce am vazut eu pana acum in sensul ca nu prea se aseamana cu nici o alta pensula clasica de concealer insa nu prea o folosesc deloc (si motivul o sa-l aflati mai jos si o sa-l vedeti in poza). Este mult mai mare si mai densa decat o pensula normala de concealer, rotunjita avand forma unui....deget. Intinde foarte bine anticearcanul, dar am impresia ca il si sterge un pic. Am incercat sa aplic un fond de ten crema cu ea, si desi imi ia mult mai mult timp, aplicatia este foarte precisa si naturala (dar eu nu prea folosesc fond de ten crema deoarece nu este cel mai potrivit pentru tenul meu...insa am vrut sa vad daca este buna si pentru acest lucru). Din pacate, am folosit-o si cu Revlon Colorstay si am doar 2 lucruri de spus: BIG MISTAKE si una si mai mare e ca nu am spalat-o imediat. Rezultatul: O pensula murdara de fond de ten (dupa cum puteti vedea si in poze) desi e spalata de 2 ori. Eu mi-am invatat insa lectia: Colorstay strica orice pensula!...Mai bine folositi un buretel umezit-rezultatul este extrem de bun!
2. PENSULA PENTRU BRONZER (eu as adauga si pentru blush)
Este una dintre preferatele mele deoarece cu ajutorul ei pot aplica bronzerul/perlele bronzante/blushul fara sa arat ciudat. Genul acesta de pensule (oblice) sunt extrem de bune pentru aceste produse si daca aveti probleme cu aplicarea lor va sfatuiesc sa va cumparati o pensula cu forma aceasta. 
3. PENSULA PENTRU CONTUR
Deoarece are o forma de dom este extrem de eficienta in conturarea fetei. Blenduieste extrem de bine produsele si am folosit-o atat cu pudra inchisa mata cat si cu bronzer si blush (atunci cand vreau o mai mare concentratie de culoare intr-o anumita portiunei a fetei). Mie insa mi se pare ca aplica extrem de bine pudra compacta. 
4. PENSULA DE BUFFING (sau pensula Kabuki plata)
Pana acum cateva luni o foloseam sa imi blenduiesc blushul cu conturingul si sa fiu sigura ca totul sa arate natural. Deoarece are o forma plata am incercat sa o folosesc cu un fond de ten crema (mi-am invatat lectia cu Colorstay-ul) dar nu e pentru asa ceva si rezultatul a fost dezastruos. Menirea ei e sa aplice fie fondul de ten mineral fie pudra pulbere. Din pacate mi s-a parut ca nu aplica atat de bine pudra compacta. 

Voi ati folosit pensule de la Eco Tools? V-ar tenta un astfel de set? 

8 comentarii:

  1. am si eu pensule eco tools. sunt geniale! am setul pentru ochi, pe care il ai si tu, o pensula pentru fond de ten (pt cel lichid) si inca un set cu pensula pt pudra, kabuki si 2 pt ochi. din fericire eu nu am avut probleme cu coletul dar nici nu am mai avut curaj sa dau o alta comanda. sa le folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am si eu exact acelasi set prezentat aici si sunt absolut indragostita de el. Pensula pentru concealer n-am folosit-o niciodata, dar cred ca are dimensiunile pe care le are pentru concealer mineral, insa eu nu detin asa ceva si nici din cel obijnuit nu foloesc foarte mult. Astept sa pun mana pe niste banuti, poate de Craciun, sa-mi fac cadou si restul pensulelor EcoTools si Real Techniques :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mvaai cate pensule ai :)) O sa-mi iau si eu macar un set :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt chiar adorabile pensulele şi merită banii(când mă gândesc că eu pe una singură în genul celei de la nr 2 am dat 25 lei.... :( ) Aşa cadou aş vrea şi eu de Moş Nicolae, dar parcă văd că primesc iar fulare şi cărţi proaste :))

    RăspundețiȘtergere
  5. buna, doar ce am comandat cateva seturi de pensule de pe iherb,de la acest brand.sunt atat de frumoase! Sa ma astept sa nu imi ajunga comanda de pe site? nu se tin de cuvant ? am facut o comanda destul de maricica...spre Suedia :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna!
    Prima data am avut doar pensulele de la ecotools pe care le-am prezentat pe blog: setul acesta, setul pentru ochi si o pensula pt eyeliner (deci un colet destul de mic) si nu a ajuns niciodata. Acum nu stiu ce sa zic...cert e ca exista posibilitatea sa se piarda insa sunt foarte multe cazuri in care coletul ajunge la destinatie, din pacate eu am fost mai ghinionista.
    Eu sper sa-ti ajunga comanda si sa incerci pensulele pentru ca sunt foarte bune.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am comandat vreo 2 seturi a cate 4 piese..si inca vreo 4 pensule..intreaga comanda a costat aproximativ 70$,inclusiv transport. .sper sa ajunga,caci am citit numai lucruri bune despre ele :) iti multumesc pt raspuns :*

      Ștergere
    2. Sper sa te bucuri de ele! Cu placere!

      Ștergere