luni, 19 noiembrie 2012

Prima mea comanda de pe site-ul ForFashion

Cred ca v-ati dat seama pana acum ca imi place extrem de mult sa ma plimb prin magazine si sa-mi cumpar haine cat mai convenabile ca pret (ca sa nu zic ieftine) in mare parte pentru ca bugetul nu imi permite iar pe de alta consider ca unele haine sunt mult prea scumpe pentru ceea ce sunt. De aceea magazinele de "13 lei" nu imi sunt straine (si cred ca ati vazut asta in postarile trecute) si nici Miniprix-ul (prieten de nadejde de vreo cateva luni).
Recent am descoperit un site care mi-a trezit interesul si m-a tentat: ForFashion. Hainutele mi se par extrem de convenabile ca pret si daca urmaresti frecvent site-ul (stocul se reinnoieste in fiecare saptamana) poti descoperi lucruri chiar dragute. Momentan transportul este gratuit prin curier daca depasesti suma de 149 de lei si prin Posta Romana daca depasesti 49 de lei). Iar returul este gratuit prin Posta Romana. Mai mult, daca   iti faci un cont de client beneficiezi de 15 % reducere la prima ta comanda. 
Astfel am dat o comanda acum cateva saptamani si de atunci tot incerc sa-mi fac timp si sa gasesc fotograf sa va arat ce mi-am cumparat. Din pacate se pare ca trebuie sa va multumiti cu varianta mea de polyvore si sper sa va placa outfiturile pe care le-am compus.
Mi-am cumparat o rochie albastru electric, mai eleganta decat ce port de obicei dar perfecta pentru birou. Este tricotata iar manecile sunt din voal si mi s-a parut ca e o combinatie interesanta si de bun gust.



Sursa: ForFashion

Imi place extrem de mult cum arata fara a fi accesorizata sau combinata cu altceva insa in zilele mai racoroase cred ca o sa aleg varianta cu un cardigan, colanti, cizme negre si un machiaj nude. 


Al doilea produs pe care mi l-am luat este un pulover oversize, foarte lejer si foarte moale pe care il combin de obicei cu pantaloni. Se poate purta normal sau pe un umar  (de obicei imi iau pe dedesubt un maieu  pentru ca nu prea imi place sa umblu asa golasa).



Sursa: ForFashion

Iar de cand l-am vazut am in minte doar aceasta combinatie cam indrazneata insa imi place la nebunie: 




Ar treilea produs pe care le-am ales este un cardigan cu volanase, foarte feminin.



Sursa: ForFashion

De abia astept sa il combin cu o fusta clos si sper ca in iarna asta sa mi iau una din piele ca cea din colajul de mai jos:


In concluzie sunt convinsa ca asta nu va ramane singura mea comanda de pe acest site deoarece preturile sunt convenabile, transportul este gratuit, comanda ajunge repede iar hainutele sunt de buna calitate. Sper doar sa aduca mult mai multe modele. 

Va tenteaza o comanda pe site-ul ForFashion? 
Care este tinuta voastra preferata din cele pe care vi le-am prezentat? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu