miercuri, 28 noiembrie 2012

REVIEW: Taft Volume Powder

Ideea din spatele acestui gen de produse mi se pare extrem de ingenioasa. Tin minte ca prima data am vazut o reclama la Dust it de la Oasis, apoi am mai cautat cateva review-uri-am auzit numai de bine de ea si deja o pusesem pe wishlist. Mare mi-a fost bucuria cand am gasit ceva asemanator de la Schwarzkopf (Taft) pe rafturile din DM si se numeste "Instant Volume Powder". Tin minte ca am luat-o atunci la 22 de lei-un pret extrem de mare avand in vedere ca la cateva saptamani o vazusem cu 16 lei intr-un supermarket.(Strike 1).
(Strike2) Pur si simplu nu ne-am inteles. Am parul extrem de fin, rar, gras la radacina si uscat la varfuri si cu greu am gasit un produs care sa imi ofere volum. Din pacate Volume Powder de la Taft nu pot sa spun despre ea ca e un produs pe care l-as recumpara. 

Produsul spune ca ofera volum si ofera parului textura.Se foloseste astfel:

" Aplica o cantitate mica de pudra in palma. Freaca palmele intre ele si apoi aplica pe parul uscat, insistand pe radacini si aranjand parul asa cum iti doresti.
Sfat: Pentru extra volum, aplica pudra direct pe par, apoi distribuie produsul cu ajutorul varfurilor degetelor."


Am mai auzit si metode precum: presara pudra de la 15-20 de cm si apoi se imprastie cu mana(fara a freca). Minusul acestei metode este faptul ca produsul este o pudra alba care nu dispare fara sa freci un pic produsul in radacini.
L-am folosit cand aveam parul mai lung si vroiam doar un pic de volum in varful capului, l-am folosit imediat dupa ce mi-am aranjat parul, l-am folosit a doua zi- atunci cand volumul se pierde si in toate aceste situatii m-a dezamagit, oricat de putin puneam sau oricat de mult. In prima instanta imi placea ca dadea  parului textura-iar textura, la un par fin si subtire e lucru mare, insa dupa cateva ore volum asta disparea si desi puteai sa-ti "resuscitezi" coafura trecandu-ti iar mana prin par...parca nici coafura si nici volum nu mai erau la fel.
Recent, mi-am mai scurtat parul si gratie decolorantului :-" nu mai e asa de gras la radacina si parca ne intelegem mai bine. Cred ca se potriveste mai mult unui par scurt atunci cand vrei sa ii dai aspectul ala de "zburlit" si putin volum in crestetul capului.
Recomand pudra asta cuiva care are un par care nu prea ii da batai de cap dar in nici un caz unora cu parul gras/fin pentru ca nu e facuta pentru asa ceva.
Daca aveti un par asemanator cu al meu cred ca veti fi extrem de multumite de sampoanele uscate care ofera foarte mult volum iar ca bonus ascund si radacinile unsuroase.

Ati incercat aceasta pudra? V-a placut? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu