joi, 8 noiembrie 2012

REVIEW:Balsam Spuma Nivea Volume Sensation

Am cumparat balsamul asta din pura curiozitate deoarece am vazut pe ambalaj cuvantul "spuma". Nu prea stiu de ce m-a incantat asa de tare, sa fie vorba de compozitie/consistenta sau de promisiunea de volum de pe ambalaj?! Inclin sa cred ca au fost amandoua ;))
Balsamul este sub forma de spuma si iese din recipient asa cum iese o spuma de ras: intr-un norisor pufos si are acelasi efect asupra parului ca spuma de ras: il inmoaie (nu am folosit spuma de ras ca balsam si nici balsamul asta ca spuma de ras...dar ma gandesc ca asta ar face;)) ). Cam asta e primul cuvant care imi vine in minte cand ma gandesc la acest balsam: inmoaie, nu il hidrateaza pentru ca uneori varfurile mele aveau nevoie de ceva mai hranitor dar nici nu ingrasa radacinile ceea ce il face extrem de bun pentru parul gras daca vrei sa il aplici la radacina. 
Dupa clatire parul este foarte usor de descurcat iar daca imi usuc parul cu uscatorul, se aseaza extrem de bine, chiar are volum dar din pacate am observat ca parul meu fin si moale are mereu volum dupa ce il usuc si il aranjez. Atunci cand nu am mai folosit uscatorul am observat ca balsamul nu avea nici un efect.
Din pacate volum nu se pastreaza si a doua zi, dispare cam pe la jumatatea zilei -dar, la fel-asa se comporta parul meu-indiferent ce as face. Cred totusi ca daca aveti un par des, cu firul mai gros si care nu se ingrasa repede, o sa va intelegeti bine cu acest balsam.

Balsamul spuma de la Nivea, din gama Volume Sensation mi se pare un produs ok si chiar il recomand persoanelor cu parul gras deoareci puteti sa-l folositi la radacina parului fara teama de a va trezi dupa cateva ore cu parul imbacsit. Oricum tebuie sa le dau o mare bila alba pentru lucrul asta: ca au facut un balsam pentru volum care poate fi folosit si la radacina parului fara sa il ingrase.

Mi-a mai placut faptul ca tine extrem de mult...l-am luat in primavara si inca mai am aproape de jumatate din tub (si desi nu l-am folosit la fiecare spalare, faptul ca  imi ajunge o pompita pe intreg parul il face foarte economicos).

Din pacate nu mi-a hidratat varfurile uscate-dar pana la urma nu zice nimic de hidratare si sincer, am vazut ca nu le lasa varfurile foarte uscate-le simt eu un pic mai uscate-insa se aranjeaza destul de bine.

In concluzie mi se pare un produs acceptabil si cred ca merita incercat daca va surade ideea unui balsam spuma. Eu nu cred ca o sa il mai cumpar deoarece nevoile parului meu sunt acum altele si am lasat un pic promisiunile de "volum" cautandu-le pe cele de "hidratare"
Eu l-am cumparat din supermarket si costa in jur de 13 lei/200ml

Voi ati incercat produse din gama Volume Sensation? Ati incercat acest balsam? Cum vi s-au parut?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu