joi, 6 decembrie 2012

Who wouldn't want to smell like...

....VANILLLA. 

Nu  stiu voi cum sunteti insa eu sunt innebunita dupa mirosul de vanilie si ador sa  miros ca o prajitura ;))).
Acum cateva luni am facut o comanda de la Yves Rocher si m-am rasfatat cu niste produse frumos mirositoare in aromele mele preferate. Printre ele sunt si 2 produse "vanilate":


  • Apa de toaleta cu vanilie de Bourbon: "O apă de toaletă cu parfum suav de vanilie, care vă învăluie cu aroma sa delicioasă, apetisantă, seducătoare."  Parfumul chiar e delicat iar aroma este una care imi face mereu pofta de prajituri. Fiind o apa de toaleta mirosul nu persista atat de mult pe cat as vrea, pe pielea mea ramanand cam 4 ore insa nu am nici o problema cu lucrul asta deoarece mi-am luat varianta de 20 de ml care incape in orice geanta. Am dat pe el 25 de lei/20 ml iar varianta mare costa 45 de lei/100 ml. Desigur varianta de 100 de ml este mult mai convenabila si cred ca pentru ea o sa optez data viitoare. Eu am vrut varianta mai mica pentru ca nu stiam daca o sa mi placa, insa vroiam si ceva mai mic, de purtat in geanta. 
  • Gel de dus nectar- Vanilie: " Acest gel de duş nectar îmbogăţit cu vanilie Bourbon bio, se transformă pe pielea corpului într-o spumă delicată, onctuoasă. Un adevărat moment de plăcere delicioasă, care vă oferă o stare intensă de bine."  Este destul de gros si imi aminteste de consistenta si culoarea mierii. Face o spuma bogata, catifelata, curata bine pielea. Nu lasa pielea uscata iar mirosul este divin....si ma face fericita :))). Varianta de 50 de ml costa 8 lei iar cea de 400 ml-25 de lei. 
Cu siguranta o sa cumpar variantele full size, pentru ca pe langa faptul ca sunt mai convenabile.....imi plac extrem de mult si chiar au devenit produsele mele preferate. 

In alta ordine de idei, pentru ca tot suntem la subiectul VANILIE, am mai gasit niste produse extrem de interesante si anume sapunul si gelul de dus de la Dove din gama Purely Pampering cu unt de shea si vanilie. Desi au un miros diferit fata de produsele de la Yves Rocher, miros totusi a vanilie. Au o aroma intensa si placuta.


Sunt unele dintre cele mai cremoase produse de curatare pe care le am incercat. Sapunul face o spuma densa si cremoasa care miroase extrem de placut-atat de placut incat te imbie sa faci provizii. Curata pielea bland lasand-o extrem de catifelata si hidratata-senzatie pe care o am atat cu sapunurile cat si cu gelurile de dus de la Dove. 
Gelul de dus parca miroase si mai intens si pare extrem de cremos. Din cate am vazut - pentru ca inca nu l-am cumparat - are o consistenta destul de groasa- pare economic. Pretul sapunului este de 5 lei iar cel al gelului de dus 15 lei. 
Provizii de sapun mi-am facut, acum ramane sa-mi iau gelul de dus si sa revin cu impresii despre el. 

Va place mirosul de vanilie? Ce alte produse care miros a vanilie ati incercat? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu