marți, 24 aprilie 2012

Experienta mea cu site-ul iHerb



Din pacate experienta mea cu site-ul asta este una extrem de...amara. Si nu spun asta pentru ca mi s-a pierdut un colet, ci pentru ca incompetenta celor cu care am discutat a intrecut orice masura. Dar sa incepem cu inceputul: am dat comanda pe 11 decembrie anul trecut ( cadoul meu de Craciun, de la mine pentru mine-si se pare ca l-am facut cu inima rea pentru ca nu am mai primit niciodata comanda asta ;)). Stiam ca nu o sa primesc comanda pana de Craciun, asa ca am asteptat pana dupa sarbatori. A trecut ianuarie si coletul nu a ajuns, a trecut februarie iar prin martie deja mi-am luat gandul de la comanda. Si sincer as fi vrut sa se termine povestea asta aici insa am incercat sa ii contactez pe cei de la iHerb si sa ii intreb de comanda mea. Si sa nu credeti ca am intrebat doar pe o adresa de mail, nope, am incercat pe toate adresele disponibile pe site-ul lor. Mare mi-a fost mirarea cand de la aceleasi adrese mi s-a dat un raspuns tip, de genul: " (...) It is very possible that your package has been delayed by customs, had unforseen issues with your postal service, or has even been returned to us due to a problem with delivery. It is not unheard of for a package to take as much as 6 weeks to be delivered. We thank you for your patience.(...)". Un raspuns bine structurat, respectuos, care te mai linisteste...dar daca iti este trimis de la 3 adrese diferite de mail deja iti creste tensiunea. Mai mult, atunci cand am primit mailul care ma ruga sa fac review-uri produselor primite, le-am raspuns ca nu le-am primit si ca o sa fiu nevoita sa le dau o nota mica din cauza acestei probleme.....raspunsul lor: " Thank you for contacting iHerb Customer Service. We do apologize for the delay glad to see that you did receive them".... Numai ca era o mica problema.....NU LE AM PRIMIT! Si de atunci am incetat sa ii contactez pe mail pentru ca aveam impresia ca fie engleza mea e ruginita rau, fie ei nu sunt vorbitori nativi de limba engleza.


Am incercat sa ii contactez pe facebook. Aici o minunatie de fata pe nume Abby (cu care nu va doresc sa vorbiti vreodata) mi-a dat urmatorul raspuns: "Packages to your part of the world have been known to take a little over 2 months to arrive, so there is still a chance it will get to you.Unfortunately, if it doesn't, orders shipped via International Airmail are non-refundable, which is noted on our website. So I hate to say this, but there's nothing we can do." Ce sa mai spui la asemenea mesaj?! 
 Pana la urma cu ajutorul linkului postat de Katyna (care a avut aceiasi problema ca mine si a scris aici si aici despre ea) am reusit sa aflu ca pachetul meu a fost expediat din SUA insa nu a ajuns niciodata in Europa ( mai exact Germania, unde au un depozit). Am aflat acest lucru folosind pagina aceasta: http://webtrack.dhlglobalmail.com/. Tot ce trebuie sa faci este sa introduci nr. de tracking. Prima data cand l-am folosit mi-a aratat ca pachetul meu a fost expediat din depozitul din SUA iar apoi nu am mai avut alte informatii (probabil coletul s-a pierdut pe drumul dinspre SUA spre Europa), insa l-am folosit recent pentru a urmari o comanda data la comun si din pacate nu mi-a mai aratat nimic despre pachet. 

Morala: De ce ti-e frica nu scapi! Am ezitat mult de tot pana sa comand ceva online din afara tarii pentru ca am destule probleme cand vine vorba de Posta insa am zis sa risc...si am ramas cu banii dati si coletul neprimit. 

De ce am scris aceasta postare? Ca sa va informez si pe voi de riscul acesta si sa va sfatuiesc sa dati comenzi cat mai mici, chiar daca unele oferte sunt extrem de tentante. Pana la urma mi-am comandat produsele pe care le-am visat - la propriu- multe nopti dar si de data aceasta am avut o groaza de emotii. Despre cea de-a doua comanda o sa scriu intr-o postare viitoare. Pana atunci va doresc sa nu treceti niciodata prin ce am trecut eu si comenzi care vin cat mai rapid!  ;))