vineri, 25 ianuarie 2013

REVIEW: Vopsea Revlon Colorsilk nuanta 60- Dark Ash Blonde


Recent am incercat vopseaua fara amoniac de la Revlon in nuanta nr. 60-Dark Ash Blonde. 



Mi s-a parut o culoare extrem de frumoasa iar promisiunea ca ar proteja parul m-a facut sa o cumpar imediat, in ciuda pretului destul de ridicat: 32 de lei. Fiind o vopsea fara amoniac care nu decoloreza atat de mult parul precum o vopsea cu amoniac, m-am decis la un blond mediu cenusiu. Cutia de vopsea contine 1 pereche de manusi, 1 flacon cu emulsie cloranta, 1 flacon cu emulsie oxidanta si 2 pliante cu instructiuni. Modul de aplicare mi se pare mult mai usor decat aplicarea obisnuita cu pensula, mai ales ca vopseaua aceasta este destul de lichida. Am aplicat-o destul de usor, m-am chinuit un pic mai mult cu aplicarea ei la radacinile parului deoarece aveam radacinile destul de inchise la culoare  mi-a fost frica sa nu scap vreun loc- trebuie sa recunosc ca aplicatorul a fost foarte util. Dupa ce am aplicat vopseaua la radacini am aplicat-o pe toata lungimea parului apoi am asteptat 20 de minute si am clatit.  
Vopseaua a prins uniform pe toata lungimea parului (exceptie facand doar cateva suvite decolorate care mereu ies mai deschise) in rest radacinile au prins aceeasi culoare ca restul parului.

Asa a iesit culoarea - un pic mai inchisa fata de ce aveam inainte (pentru ca vopseaua fara amoniac nu decoloreaza parul) insa are un luciu pe care parul meu nu l-a avut de mult timp. 

Din pacate nu am putut surprinde culoare care mi-a iesit. In poza pare mult mai galbena, insa are tente cenusii in realitate si nu seamana deloc cu nuanta pe care o aveam la inceput deoarece foarte multa lume a observat noua mea culoare :p.

Totusi sunt extrem de multumita de nuanta care mi-a iesit, eram si mai multumita daca iesea un pic mai deschisa- insa ar fi trebuit sa ma decolorez si am vrut sa nu imi  mai deteriorez parul. Momentan sunt multumita de culoarea asta, este extrem de naturala. 
Vopseaua mi s-a parut extrem de buna: se aplica usor, nu miroase urat, culoarea a iesit bine, fara prea mari diferente, parul a devenit mai matasos si chiar are luciu,nu am avut nici o iritatie/mancarime in timpul vopsirii si nici nu a inceput sa imi cada parul-asa cum mi s-a intamplat cu o alta vopsea.   
Balsamul  din  pachetul de vopsea este foarte hranitor si lasa parul extrem de moale si usor de descurcat. La urmatoarele spalari, vopseaua a curs destul de putin iar nuanta s-a pastrat aceeasi fara sa se schimbe. Singurul defect pe care i l-am gasit e ca pretul este un pic mai mare decat sunt obisnuita sa platesc pentru o vopsea  dar  pare ca  merita. Si sper sa o gasesc la oferta 2 la pret de 1.

Chiar imi pare rau ca nu am avut poze mai bune si nu am surprins mai bine culoarea, insa data viitoare o sa fac poze folosind lumina naturala si o sa va arat cum se comporta pe un par decolorat total ( daca o sa-mi fac curaj ;)) ).

Voi ati incercat vopseaua asta? Ce alte nuante de blond v-au mai placut? 

23 de comentarii:

  1. Salut!Este cea mai buna vopsea de par fara amoniac incercata de mine!<3 Eu am gasit-o acum vreo 2 luni in Auchan la oferta 1+1:) imi pare rau ca nu am luat mai multe cutii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult de tot! Eu de fiecare data cand am cautat-o n-am gasit-o la oferta/nu aveau culoarea pe care mi-o doream...pana la urma am luat-o la pret intreg, dar chiar si asa, nu regret. De acum incolo chiar o sa o pandesc prin supermarketuri ;))

      Ștergere
    2. Te anunt daca o vad la oferta!;)Tot blond caut si eu.

      Ștergere
  2. hey! eu folosesc vopseaua revlon colorsilk nuanta 72 de cativa ani buni, o ador! de fapt, de cand m-am mutat in Franta mi-o trimite mama iubitului meu prin pachete din Romania, ca aici nu am gasit-o nicaieri inca. vezi ca e in mod frecvent la oferta 2+1 in Selgros. pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc ca mi-ai zis, o sa o caut si acolo.

      Ștergere
  3. Am folosit si eu de vreo doua ori vopseaua asta si, din pacate, nu mi-a priit. Se scurgea din par la fiecare spalare :( Am o prietena insa care pur si simplu o adora! Numai vopsea din asta foloseste.
    Cred ca e singurul produs incercat de mine de la brandul Revlon care nu mi-a placut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai si asta se scurge...dar parca nu asa de mult ca celelalte si poate nu se observa asa de rau pentru ca e o culoare mai deschisa. Daca stau bine sa ma gandesc cam toate culorile imi "curg" din par...unele mai mult, altele mai putin...sincer nici nu vreau sa ma gandesc cum iti curgea tie brunetul din par ;))
      Din fericire eu m-am inteles foarte bine cu toate produsele revlon pe care le-am incercat :D

      Ștergere
  4. cat de frumos ti-a iesit, m-am indragostit de parul tau <3 cam asa nuanta imi doream si eu, dar n-a fost sa fie, e f. greu sa obtii blondul dorit. :<
    Am folosit si eu vopseaua asta de cateva ori mai de mult, intr-o nuanta de roscat si mi-a placut si mie.
    Esti tunsa bob? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, sincer lumina nu a fost prea buna iar poza a fost facuta la cateva saptamani dupa ce m-am vopsit si e posibil sa se mai fi dus culoare insa chiar a iesit o culoare frumoasa, o culoare care nu contrasteaza prea mult cu radacinile mele mai inchise.
      Oooo crede-ma ca stiu ca e extrem de greu, eu nici acum nu am ajuns la culoarea pe care o vreau.
      Da, sunt tunsa un bob mai "special" cu niste suvite mai scurte in crestet (pt volum)dar coafeza a tuns cam mult par-nu a stiut sa adapteze tunsoare la parul meu fin iar acum astept sa ajunga tot la acelasi nivel ;))

      Ștergere
  5. Am folosit si eu vopseaua timp de un an, deci cam 4 vopsiri din care 2 au fost pe lungime iar 2 doar la radacini, din pacate pe cat de frumoasa era culoarea pe atat de tare ca sarma se facea parul meu cam la o saptamana de la vopsire, si foloseam o tona de produse hidratante si nimic, acum de 2 ani nu ma mai vopsesc si mai am doar varfurile cu ramasite de culoare care in continuare sunt sarmoase si nimic nu le imblanzeste. Sper ca tu sa te impaci mult mai bine cu ea decat mine, pt ca au nuante foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am avut neplaceri cu ea insa e prima data cand o folosesc. Mie mi s-a parut ca parul e mai sanatos decat atunci cand foloseam vopsea cu amoniac. Felicitari ca ai reusit sa nu te mai vopsesti atat de mult timp...mi-as dori si eu sa am vointa ta insa nu prea am terminat de experimentat cu parul meu ;))
      Uleiul de masline face minuni pentru varfurile uscate, incearca sa il aplici seara si sa stai cu el peste noapte...sigur o sa ai rezultate, iar ca tratement leave-in iti recomand serul pt varfuri despicate de la Avon, varianta normala sau cea cu argan. O alta optiune ar mai fi ci Chi Silk Infusion-care a facut minuni pt mine.

      Ștergere
  6. Eu folosesc vopseaua asta de vreun an jumate constant, o iau la oferta 1+1 de la Selgros si dau 30 lei pe doua cutii. Eu folosesc nuante mai inchise, dar imi place mult, curge foarte putin, nu ataca parul, e minunata. Si cu asta mi-ai amintit sa imi pozez parul si sa dau drumul unui review pe care il am de o luna in drafts.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai la tine am citit despre ea prima data. Mi-a placut extrem de mult culoare mai deschisa pe care o folosesti si chiar am cautat-o de cateva ori dar nu am gasit-o. Cred ca o sa o folosesc mult timp de acum incolo si o sa incep sa ma duc si in Selgros mai des ;))).
      Pai spor si de abia astept sa iti citesc postarea!

      Ștergere
    2. Daca nu o gasesti, iti cumpar eu cateva pachete si ti le trimit colet. Eu am vazut ultima data si 50, si 60, ambele nuante. Faza tare e ca saptamana asta am luat 60 pentru o colega si aseara mi-a zis ca nu i-a acoperit firele albe deloc... Foarte ciudat, eu ma fac cu nuanta mai inchisa si se acopera, ca sa nu mai zic de mama, care foloseste negru.

      Ștergere
    3. Multumesc mult! Daca nu o sa gasesc o sa apelez la tine! >:D<. Din fericire eu nu am fire albe ca sa vad cum se comporta in situatia asta. Cred ca nr 60 nu acopera firele albe pentru ca e o nuanta mai deschisa. Oricum fiind fara amoniac e mult mai blanda decat cele normale si cred ca si din cauza asta nu are putere de acoperire mare.

      Ștergere
  7. nu am folosit-o pana acum, ca tot timpul eu trebuie sa-mi cumpar 2 tuburi...si atunci am ales una mai ieftina . La nuante de blond nu pot sa te ajut , culoarea mea care o folosesc mereu este negru albastrui :)
    Imi place mult luciul parului tau , poate o sa o incerc si eu :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce culoare frumoasa folosesti! Am visat si eu la nuanta asta si tin minte ca am fost odata vopsita intr-o culoare inchisa (vopseaua se numea saten mediu dar mie mi-a iesit negru toata ziua) insa nu mi-a stat bine si pe urma m-am chinuit 6 luni sa scap de ea. Sper sa iti placa daca o incerci!

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Multumesc. E prima data cand imi vad parul lucind ;))

      Ștergere
  9. Poti sa imi spui te rog ce culoare avea parul tau inainte sa aplici aceasta vopsea? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai la radacina era saten si dupa aplicarea vopselei a devenit un roscat, dar nu morcoviu. Nu a deschis foarte mult culoarea deoarece vopseaua cu amoniac nu este la fel de puternica precum cea normala. Iar lungimea era roscat-blonda.
      Nu a produs cine ce schimbare de culoare, insa este foarte blanda cu parul.

      Ștergere
  10. Buna seara, a aparut iar vopseaua Revlon, in magazinele Auchan

    RăspundețiȘtergere