vineri, 11 ianuarie 2013

Sa fie cu noroc!

Buna fetelor si La multi ani!
Vreau ca prima postare de pe anul asta sa fie una plina de noroc- in sensul ca la sfarsitul anului asta sa revin la ea si sa bifez tot ce o sa enumar acum :P, nu de alta insa anul trecut am remarcat puterea miraculoasa a....wishlist-urilor - si nu neaparat a celor de produse cosmetice/de machiaj ci si a celor cu anumite obiective pe care mi le-am propus.
Anul acesta vreau sa:
  • postez mai des pe blog - de cel putin 3 ori pe saptamana pentru ca momentan scriu extrem de rar si sa fiu mult mai activa pe FB si pe Pinterest. Anul trecut mi-a facut placere sa imi petrec majoritatea timpului liber scriind pe blog, interactionand cu alte pasionate de beauty sau cautand poze de inspiratie pe Pinterest. Si nici nu va mai descriu bucuria pe care o simteam cand numarul abonatilor crestea-lucru care imi arata ca munca mea este apreciata si rasplatita. 
  • sa incep sa fac sport sau mai bine zis.....sa ma tin de facut sport pentru ca la mine, inceputul nu e deloc greu, continuarea ma omoara ;)). Deja am cateva filmulete preferate cu exercitii, cateva aplicatii pe care le-am incercat si altele care au devenit preferatele mele ...asa ca s-ar putea sa fac si o postare despre asta. 
  • sa manac sanatos! Cred ca obiectivul asta o sa fie cel mai greu de realizat pentru ca de felul meu sunt extrem de pofticioasa, manac tot felul de junk-food, ma indop pana la refuz cu mancarurile care imi plac si pe deasupra nu prea sunt prietena cu legumele si fructele. Totusi am inceput sa imi schimb obiceiurile alimentare si faptul ca vad rezultatele ma face sa perseverez. 
  • sa slabesc cateva kilograme (lucru pe care sper sa-l fac cu ajutorul celor 2 obiective de mai sus ;P) Simt ca m-am ingrasat mult mai mult iarna asta si trebuie neaparat sa dau  niste colacei, vreau neaparat sa am abdomenul plat, un fund mai ferm, pulpe cu cat mai putina celulita posibil ;)). Ce ma motiveaza?   Pai daca la varsta asta mi-e rusine sa apar in costum de baie pe plaja - fie asta si din cauza ca sunt extrem de constienta de felul in care arat- la 40 de ani ce o sa fac? Simt ca acum e timpul sa arat si sa ma simt cel mai bine :D. 
Anul acesta vreau sa imi cumpar: 
  • noul model de perie rotativa de la Rowenta la care visez de anul trecut iar anul asta chiar o sa o cumpar pentru ca mereu o vad la oferta si imi cam face cu ochiul
  • Un card de memorie micro SD....cam de vreo 32 de GB pentru tableta sa imi salvez toate cartile pe care vreu sa le citesc, toate pozele pentru blog etc, etc
De asemenea, mi-as mai dori: 
  • Pentru par: 
  • Pentru ten
  • Machiaj: 



Si sa nu uit de un parfum pe care l-am mirosit acum mult timp si care mi-a ramas in minte dar pe care o sa-l cumpar de abia dupa ce o sa-mi termin toate parfumurile pe care le am: L de Lolita Lempicka.




 Oricum sunt absolut sigura ca o sa mai vreau/cumpar  si alte produse, insa la cele de mai sus visez de prea multa vreme ca sa nu le trec aici. 
Sper sa aveti un an cat mai bun si sa va luati toate produsele de pe wishlistul vostru!
Va pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu