luni, 25 martie 2013

Alte cumparaturi

Iar a venit aceea perioada a lunii cand... va arat ce mi-am mai cumparat din magazinele mele preferate. :D

Cred ca v-ati dat deja seama ca sunt "abonata" la site-ul  Miniprix si rar trece luna sa nu fac o comanda. In ultimele luni am cumparat niste hainute pe care mi le doream de foarte mult timp. 

  • Fusta clos (skater skirt) din imitatie de piele este cam tot ce mi-am dorit iarna asta deoarece am vazut genul acesta de fusta pe orice site as fi intrat, numai la noi in Ro, nu. Insa cum intratul pe site-ul Miniprix a devenit ceva la ordinea zilei, intr-o zi geroasa am dat de aceasta fusta care imita perfect acel aspect de piele ecologica iar modelul florar ii da o nota mai stilata. A fost 40 de lei. 

Sursa: Miniprix


  • Desi trenciul nu are culoarea pe care mi-o doream eu, e un verde pastel foate la moda zic eu, desi pe site era descris ca fiind bleu. Nu prea am nimerit masura potrivita deoarece ar fi trebuit sa aleg nr 36, dar de cand mi-am luat un paltonas extrem de dragut marimea asta si imi e putin mic, am jurat ca nu imi mai iau nimic marimea 36/S- in afara de rochii. Oricum nu inot, prea tare in el si mi se pare foarte comod. Am dat pe el 90 de lei. 
Sursa: Miniprix

  • Pantalonii acestia - din alta vreme, as zice ;)) au devenit preferatii mei. De mult cautam ceva atat de evazat si de abia astept sa ii folosesc intr-o vestimentatie cu un iz de boho-chic. Au fost doar 30 de lei. 
Sursa: Miniprix
  • Tot de pe acelasi site mi-am mai cumparat 2 curele pentru ca... niciodata nu poti avea prea multe :P


  • Din LIDL mi-am luat un alt trenci pentru ca nu puteam sa scap o asemenea oferta-90 de lei. Nici acesta nu e ceea ce visam eu, insa e pe aproape ;)). Trebuie sa-l duc la curatat si sa ii schimb nasturii cu unuii negri doarece ei s-au gandit ca acele catarame negre se potrivesc de minune cu niste nasturi maro (dhaaaa). In rest e dintr-un material moale, bej, un pic mai subtire decat cel de la Miniprix si mai scurt. 

  • Recent am descoperit un alt magazin de 13 lei care are niste "comori" in materie de hainute si ultima data cand am fost acolo mi-am luat 2 rochite. Stiu ca amndoua sunt la fel, numai culoare difera insa le-am gasit la 25 de lei(!)....una.... si chiar daca sunt un pic transparente - trebuia sa aiba ceva la pretul asta, m-am grabit sa le cumpar. Una este neagra si celalata kaki. Problema "transparentei" am rezolvat-o cu 2 jupe din material elastic cusute pe ele, deoarece modelul lor nu imi permitea sa port o jupa normala, iar lucrul asta l-am facut chiar eu, costul materialului fiind de 20 de lei....chiar si asa ar veni un pret total de 35 de lei pe o rochie...ceea ce mi se pare extrem de convenabil. 

Voi ce magazine interesante ati mai descoperit in ultimul timp? 

14 comentarii:

  1. Sa le porti cu placere! Rochitele sunt foarte frumoase!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac toate, mai ales fusta de piele si pantalonii evazati! Si eu am trei perechi de pantaloni evazati, i-am luat de la Mango, dar nu sunt chiar asa evazati ca ai tai, imi doream mult ceva asa evazat, dar nu gaseam pe niciunde. :( Sa le porti cu drag !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tin minte ca intr-o perioada nu se mai gaseau deloc. ;)) Multumesc!

      Ștergere
  3. Sa le porti sanatoasa, imi plac fusta si rochitele.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi plac toate, dar in special primul trenci. sa te bucuri de ele! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna! De unde exact ti-ai cumparat rochitele? Sunt foarte dragute si as vrea si eu! Mc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rochitele sunt cumparate de la un magazin de 13 lei din zona Gara de Nord. Cum stai cu spatele la gara de Nord -la coloane, in stanga. Daca iei metroul iesi pe la intrarea spre bdul Gheorghe Duca si e imediat in stanga.
      Ms.

      Ștergere
  6. Foarte faine toate!
    Oare fusta o mai fi pe site? Imi caut si eu ceva de genul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ms.
      Cred ca fusta aia a stat pe site cam 2 zile :)). Cred ca sunt extrem de norocoasa ca am vazut-o la timp.
      Bafta!

      Ștergere
  7. Frumoase produsele tale, ai avut noroc cu fusta neagra acum nu mai e pe site :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Welcome, dear Eve in the Journal of the beauty ...

    http://theirbeauty.com/

    RăspundețiȘtergere