sâmbătă, 30 martie 2013

REVIEW: Avon SuperSHOCK gel eyeliners: AQUA POP, FLASH si SILVER (swatches+ 2 looks)

Acum cateva saptamani v-am aratat ce cumparaturi am mai facut si pentru ca deja aveam o postare despre creioanele Supershock de la Avon, m-am gandit sa fac un review si celorlalte 3 nuante pe care le am: Aqua pop, flash si silver. 

  • Aqua pop este un albastru extrem de interesant. Este la fel de cremos ca toate celelalte, poate un pic mai cremos decat cele 4 creioane cumparate inantea lui. Se demachiaza extrem de greu si pentru asta va recomand un demachiant bifazic, precum cel de la Farmec sau Balea. 
  • Silver este cel mai...."bling-bling" aka stralucitor, creion pe care il am ( si Flash e la fel de intens insa fiind o culoare mai neutra nu se vede atat de evident. Dintre cele 3, acesta s-a demachiat extrem de usor, nu este la fel de rezistent ca celelalte si se poate demachia foarte usor cu un produs solubil in apa fara probleme. 
  • Flash e preferatul meu! Este un roz-laptos sidefat care ilumineaza extrem de bine coltul intern al ochiului ( cat de amuzant suna :))) ) si nu o data am exagerat cu el in aceea zona. Rezista la fel de mult ca cel albastru. 




CONCLUZIE: rezista mult pe pleoape, chiar si Silver care mi se pare un pic cam moale si slab pigmentat. E drept ca uneori cand nu aplic primer mai  apare cate o linie de transfer (cand il port pe cel albastru ca tus- ca in pozele de mai jos), insa chiar si asa rezista mult mai bine decat unele creioane pe care le-am incercat. 

Cum vi se par nuantele acestea? 

18 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Si mie imi place :D, doar e culoare mea preferata!

      Ștergere
  2. superbe toate,preferatul meu ramane tot cel albastru <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pffff la cat de mult imi plac, si la cat de multe am nu prea pot sa imi aleg preferatul ;))

      Ștergere
  3. woww:x trebuie sa mi-l comand si eu pe cel albastru :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah ce bine ca vad aici poze, chiar pe cele 3 doream sa mi le comand,tocmai pentru ca il am deja pe cel negru si mi s-a parut ultra bun. Eram curioasa cum e albastrul, pentru in unele poze parea mai turquoise, iar rozul speram ca e mai albui. Dar oricum, vad ca sunt foarte rezistente, oricum!
    A picat la fix prezentarea ta! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le faceam review mai devreme insa am vrut sa prind lumina buna pentru ca, exact cum ai spus si tu, parea turcoaz in unele poze facut la lumina artificiala. Eu speram sa fie mai spre crem Flas-ul, insa ilumineaza extrem de bine coltul intern. De obicei il estompez cu degetul mai mult decat in poza si se vede foarte frumos.
      Ma bucur ca ti-am fost de ajutor :*

      Ștergere
  5. Am si eu nuantele acestea si imi plac foarte mult toate <3 Creioanele astea merita fiecare banut, poti sa faci imediat un look foarte fain, chiar daca este in graba. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-s fana albastru, ca altfel sigur il luam si pe acela (caci Silver si Flash le am deja). Sper sa scoata si un mov la fel de intens ca Aqua Pop, caci Blackberry e cuminte. :) Chiar si asa, tocmai l-am recumparat, impreuna cu Golden Fawn, pentru ca asa de greu le prinzi in oferte... Si-mi plac tare mult, sunt preferatele mele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si ale mele! :D
      Au deja un creion mov, i-am facut review aici: http://jurnaldebeauty.blogspot.ro/2012/09/review-creioane-supershock-de-la-avon.html insa e cel mai slab calitativ dintre toate, nu ti-l recomand. La inceput am zis ca e al meu "defect" insa de acelasi lucru s-a plans mai multa lume.

      Ștergere
    2. Imi aminteam ca ai facut review pentru Golden Fawn, Blackberry si Black, dar nu-mi aminteam nicicum ca exista si nuanta asta. Pacat ca nu se comporta bine...

      Ștergere
    3. Si mie imi pare rau de ea...era o nuanta foarte frumoasa.

      Ștergere
  7. Ce frumoase sunt! Imi place mult cel albastru, dar si cel roz! :)

    RăspundețiȘtergere