joi, 7 martie 2013

REVIEW: Silver Powder de la Mario Badescu

M-am bucurat extrem de mult cand au aparut si la noi produsele Mario Badescu, mai ales ca vazusem o groaza de review-uri interesante pe Youtube. Si m-am bucurat si mai mult cand am profitat de o oferta de 50% reducere la toate produsele MB acum cateva luni. 
Ce spun ei: 

"Silver Powder este un tratament anti-acneic, insa poate fi folosit si pentru orice alt tip de ten.
BENEFICII:Aceasta pudra care absoarbe uleiul va ajuta la desfundarea porilor congestionati, trateaza punctele negre. Previne punctele negre si pastreaza un ten sanatos. Veti vedea o diferenta remarcabila după o singura aplicare.

CUM SA UTILIZATI: O data sau de doua ori pe saptamana, tamponati un disc de bumbac umezit in pudra si aplicati prin presare usoara pe nas, barbie si zonele aglomerate, congestionate de pe fata. Asteptati 10 minute si indepartati cu toner sau astringent.


INGREDIENTE: carbonat de calciu, dioxid de titan, oxid de zinc. " 
Sursa: Carespot

Ce spun eu

Eu o folosesc ca pe o masca de argila, combinand pudra cu apa termala (Vichy, Ivatherm, etc.) si aplicand-o pe ten cu o pensula pe care nu o mai folosesc la machiaj. Am incercat sa o aplic asa cum spun ei pe eticheta insa mi s-a parut o mare risipa de produs: cadea peste tot. 

Chiar si asa insa, am  observat ca dupa 5 minute de stat cu ea pe fata, se usuca foarte urat si cade extrem de mult praf alb....uneori mai trisez si imi mai pulverizez pe ten apa termala ca sa nu fac asa de multa mizerie.
 O indepartez folosind cotonele imbibate cu apa termala - ei recomanda folosirea unei lotiuni tonice, insa cum eu nu folosesc acest tip de produs am incercat cu apa termala. Ma chinui un pic mai mult cu apa termala, deoarece cotonelele se imbiba de o substanta alba si mai mult o intind pe fata decat sa o curat. De regula folosesc cam 5 cotonele pana imi simt fata curata. Uneori mai folosesc si lotiunea micelara pentru a o indeparta insa mi se pare risipa si tot la apa termala ma intorc.

Mi-a placut extrem de mult faptul ca:
  • lasa tenul foarte curat si sebumul parca intarzie sa apara, nu foarte mult timp, insa e o schimbare pe care o poti observa usor
  • "curata" foarte bine punctele negre. Si cand zic "curata" ma refer la faptul ce le face mai putin evidente. Ele raman inca acolo insa aceasta masca parca le albeste. Mai mult am observat ca se pot extrage mult mai usor-parca are acelasi efect ca al unei bai de abur. 
  • vindeca acele cosulete rosii si dureroase, care apar in profunzimea tenului, dar si pe celelalte. De obicei cand aveam vreun monstrulet din acela dureros aplicam doar pe el masca 
Nu mi-a placut insa faptul ca face extrem de multa mizerie, oricata apa termala as folosi, mereu raman mici portiuni uscate de pe care cade acel praf alb si murdareste orice atinge. Am incercat sa stau linistita 10 minute, intinsa pe spate, insa cand m-am ridicat, in urma mea a ramas o mare dara alba de praf ;)). 
Un alt minus mi se pare si pretul ei- 75 de lei. Eu as plati pentru ea, jumatate din valoarea ei-asa cum am si facut, luandu-o la oferta. Mai mult, are un termen de valabilitate extrem de mic: 6 luni si va spun sincer ca nu am terminat-o pe toata in cele 6 luni, folosita o data sau de 2 ori pe saptamana -depinzand de starea tenului meu.
In mod cert, acest tratament nu e un produs indispensabil, mai ales acum cand am descoperit exfoliantii lichizi care curata mult mai bine tenul de imerfectiuni si de sebum dar poate fi un pas in plus in rutina voastra de ingrijire a tenului. 

Voi ati incercat acest produs? Cum v-ati inteles cu el?



6 comentarii:

  1. Si eu am vrut sa o iau, dar acum ma bucur ca n-am luat-o, se pare ca ma pot lipsi de ea.
    ce povestesti tu, dar fara dara de praf, fara sa murdareasca si curatandu-se destul de usor, suna similar cu efectele mastii cu argila de la Vivanatura, care mie imi place muuuuuuuult enorm de muuult. Despre ce reducere de 50 vorbesti, unde ai dat de ea? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am gasit un voucher cu reducere pe Grupon, dar a fost de mult, a trecut aproape 1 an cred si am facut si un targ bun, pe langa Silver Powder am mai luat si Healing Powder si am dat 75 de lei pe ele+transport.
      Gandindu-ma acum la o comparatie cu o masca de argila as zice ca e mult mai buna decat ce am incercat eu: cea de la Freeman si pliculete de la Aslavital.

      Ștergere
  2. Multumita tie, am aflat acum de ea pentru prima data!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur :) poti sa cauti pe google sau youtube alte review-uri. Eu am un ten mai dificil dar sunt convinsa ca poate face minuni pe un ten mixt sau normal.

      Ștergere
  3. O am si eu si n-am folosit-o decat de vreo 3-4 ori. Motivul: face o mizerie de nedescris. Prima data cand am folosit-o, imi tot cadea pe tricou. Nu mi-am dat seama ca e de la ea si ma tot uitam in tavan, crezand ca vecina de deasupra are mega-petrecere de-mi cade tencuiala de pe pereti :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu imi place mizeria pe care o face...de aia o folosesc atat de rar :(
      Tare faza cu vecina :)))

      Ștergere