miercuri, 27 martie 2013

Vreau si eu papucei...

Este al treilea blog-post pe care il citesc despre noua campanie a magazinului zorilestore si am cedat... Vreau si eu papucei si vreau sa fiu Blogger ambasador pentru ZorileStore.ro

Nu prea ma inscriu eu la campanii de genul asta insa m-am uitat un pic pe site-ul zorilestore.ro si am vazut niste perechi tare interesante de sandalute in rubrica "Curatenia de primavara"  si cum eu am piciorusele mai "speciale" si "mofturoase" am gasit intr-un sfarsit perechea perfecta pentru mine: Pantofii casual KITTEN
Sursa: zorilestore

Eeeee! Ce parerea aveti? 
Negre, marimea 36, destul de comode (banuiesc si sper ) si modelul pe care mi l-am dorit de ceva vreme. 

Voi ce papucei v-ati ales? 

6 comentarii:

  1. Eu mi-am ales Ipanema, imi plac mult papucii lor, am doua perechi si inca una de sandale. Perfecte pentru vara!
    Ah, eu port si numar mare, asa ca optiunile mele erau tare limitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Papuci nu prea port, urasc balerinii, de tenesi/pantofi sport incerc sa ma las ....asa ca mi-au ramas doar sandalele :)))
      Eu credeam ca nr pe care le poarta toata lumea 37-38 se vand cel mai repede insa de fiecare data cand vreau sa imi cumpar ceva nu prea gasesc nr 36, iar tu imi zici ca nu gasesti numere mari;)) Taica Murphy sa traiasca ;))

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. :)))) Ca sa nu strige nimeni dupa tine: "Ling-Ling you forgot your bling-bling!"nu ?!

      Ștergere
  3. eu am cedat dupa ce am citit vreo 10 articole :)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am fost asa rezistenta, la al doilea articol pe care l-am citit m-au uitat pe site si mi-am ales sandalele astea ;))

      Ștergere