sâmbătă, 20 aprilie 2013

Papucei Ipanema de la ZorileStore

Acum cateva zile am primit  slapii Ipanema de la Zorilestore in cadrul campaniei lor "Se cauta blogger ambasator Zorilestore". 
Dupa o saptamana de la inscrierea in campanie am aflat ca sandalutele pe care le vroiam eu nu mai erau pe stoc si am fost contactata sa imi aleg altceva de pe site. Desi nu prea ma mai atragea nimic am decis totusi sa aleg acesti papucei cu gandul ca imi vor folosi la vara, la mare. 

In ciuda proastei organizari si a lipsei multor produse de pe stoc, e foarte posibil ca un numar foarte mic de oameni care s-au inscris in campania asta sa fi primit produsul pe care si l-au ale prima data, papucii mi se par de o calitate buna. 
I-am primit impachetati foarte bine, fara nici un defect si in minutele in care i-am purtat prin casa nu m-au jenat deloc. De abia astept sa vina vara si concediu sa ii folosesc mai intens. Regret tousi ca nu au mai avut pe stoc sandalutele pe care le-am ales prima data. 

10 comentarii:

  1. da, am citit multe opinii dezamagite despre zorile. Mi se pare urat sa tentezi lumea cu niste incaltaminte misto, ca sa participe si dup-aia sa vii sa spui "a, stai ca nu-i mai avem, alege-ti si tu niste slapi ramasi de vara trecuta" :)) Am vazut ca asa au patit o gramada... Ma rog. E bine macar ca sunt comozi slapii, am vazut ca toata lumea a zis ca sunt comode incaltarile primite si vorba ta, o sa fie super la vara. Sa-i porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost foarte dezamagita cand, dupa 2 saptamani de asteptari mi-au zis ca nu mai au sandalele alese de mine. Am stat o ora sa imi aleg altceva dar ma bucur ca sunt comozi, macar atat ;)). Multumesc!

      Ștergere
  2. Si eu a trebuit sa-mi aleg altceva si tot pe astia i-am ales. Nici eu nu am fost incantata sa descopar ca numarul meu aproape disparuse miraculos de pe site, odata cu aproape tot ce era frumos si mi-as fi putut alege. In fine, sunt recunoscatoare pt papucei, dar ar fi fost frumos sa faca o campanie doar pt bloggeri, nu sa isi poata alege oricine face comanda aceeasi pereche de balerini aleasa si de mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda si eu ma gandesc ca ar fi fost bine sa faca o diferentiere insa eu cred ca aceasta campanie a fost destinata mai mult noua si mai putin lor. Ar fi fost o campanie reusita daca toata lumea ar fi primit ceea ce si-a ales in prima faza.

      Ștergere
  3. Sunt tare draguti papuceii. M-am abonat .si abia astept sa iti citesc postarile. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Salut,

    Iti urmaresc atent post-urile de pe blog. Imi place cum scrii. Asta m-a determinat s-mi deschid si eu un Blog. Vreau sa intru si eu in comnunitatea voastra si o sa-mi postez zilnic opiniile. Am inceput deja. Acesta este Blog-ul meu: http://opinieseparata.blogspot.com
    Te invit sa facem schimb de link-uri in Blogrol. Asta daca iti place desigur cum scriu.
    Eu sunt la inceput dar sper ca vom fi prieteni pe viitor.
    Daca esti interesat contacteaza-ma la adresa: rainbowmediabucharest@yahoo.com
    Eu am sa te urmaresc in continuare! Tine-o tot asa!

    Cu stima,
    Ionut Alin.

    RăspundețiȘtergere