luni, 15 aprilie 2013

Primele impresii...


Astazi vreau sa va vorbesc despre ultimele produse cosmetice pe care le-am incercat de-a lungul ultimelor saptamani. Pe unele le-am incercat o data sau de doua ori iar pe altele le folosesc aproape in fiecare zi.

Anul asta am inceput sa folosesc mai multe produse profesionale pentru par. Am inceput timid cu CHI Silk Infusion anul trecut si cum parul meu arata din ce in ce mai rau de la luna la luna am prins o oferta foarte avantajoasa pe Strawberry.net si mi-am cumparat Joico K PakReconstructor si Joico K Pack Intense Hydrator . Am auzit/citit/vazut foarte multe review-uri bune despre aceasta gama, mai ales despre K Pak Reconstructor si cand am vazut ca pe Strawberry a fost o saptamana cu 10% reduce pentru toate produsele de par si apoi inca 1 % reducere pentru al doilea produs am cedat tentatiei si am facut o comanda. Am avut extrem de multe emotii pana a venit (dupa 7 zile) insa avand in vedere faptul ca am luat 2 produse extrem de bune la pretul pe care in Ro l-as fi platit doar pe Joico K Pak mi-s-a parul un targ bun.
A fost prima mea comanda de pe Stawberry si desi nu am mai prins nici o alta oferta (de obicei erau niste cadouri foarte tentante daca erai la prima ta comanda) pretul de 117 lei pe aceste 2 produse mi se pare extrem de bun.


Joico K Pack Reconstructor este un tratament de reconstructie cu keratina si este recomandat parului extrem de uscat si extrem de vatamat de voprisi/decolorari repetate.  L-am folosit doar de 2 ori de cand l-am luat deoarece nu este recomandata folosirea lui cu 7 zile inante de vopsire si nici 7 zile dupa…si cum eu m-am vopsit acum 2 saptamani, am preferat sa urmez aceste instructiuni.
Are o consistenta mai groasa decat cea a unui balsam, miroase extrem debine ( a banane) si este extrem de economic. Se recomanda folosirea unei cantitati mici pe parul prospat spalat, se aplica de la varfuri pe lungimea firului de par evitand radacina si masand 3-5 minute firul de par. Eu l-am folosit intocmai si dupa 2 utilizari mi se pare ca deja vazusem rezultate in sensul ca parul devenise un pic mai rezistent.
Concomitent folosesc si tratamentul hidratant din aceiasi gama (Joico K Pak Intese Hydrator). Acesta este un pic mai subtire decat Reconstructor, l-am gasit intr-o cantitate mai mare si este extrem de hidratant. Desi nu are review-uri la fel de bune ca fratiorul lui, mi se pare ca fac o ecchipa fantastica ;)). 
Intr-o postare trecuta va spuneam “filozofia mea” in ceea ce priveste keratina, produsele cu keratina si de ce e bine sa le combinam  cu alte masti extrem de hidratante si am zis ca totusi ar fi bine sa iau produsele astea la pachet ca sa le folosesc exact asa cum ar trbui sa fie folosite.
Din pacate, cred ca o sa mai asteptati review-ul lor un pic mai mult decat de obicei deoarece saptamana trecuta am facut un tratament de indreptare a parului cu keratina si mi s-a recomandat ca dupa procedura sa ma spal cu campon fara sulfati si nimic altceva- fara balsam, fara masca, fara tratamente.

Ca tot vorbim de par, din ciclul "Am facut o obsesie pentru produsele Schauma" acum o saptamana mi-am cumparat Samponul de la Silver Reflex  pentru par blond/grizonat/alb si cel roz "Ingrijire cu Superfructe". Cel pentru par deschis mi se pare un pic mai bun decat cele de la Kallos sau Londa. Imi place extrem de mult faptul ca are o culoare foarte frumoasa si vibranta de mov si chiar da o tenta cenusie suvitelor mai deschise si mai tempereaza un pic roscatul din par. Cel roz  are o textura cremoasa, este special creat pentru par deteriorat si uscat insa nu imi place mai deloc mirosul lui. 



Un alt produs nou in “arsenalul” meu este mascara de la Maybelline The Rocket Volum'Express. 
O sa raman mereu la parerea ca rimelurile de la Maybelline sunt unele dintre cele mai bune rimeluri incercate de mine. Momentan este o promotie la toate rimelurile de la Maybelline si le puteti cumpara la pretul de 22 de lei iar eu l-am luat pe acesta.Si depre acest produs am auzit o groaza de review-uri pozitive si o groaza de filmulete ce aratau rezultate spectaculoase.




The Rocket este un produs pentru volum… si chiar da volum. Mi se pare extrem de potrivit persoanelor cu gene destul de rare si mici deoarece reuseste sa le scoata din anonimat Singurul minus este faptul ca nu prea pastreaza onduleul genelor, insa nici nu e facut pentru asa ceva. Daca as fi vrut ca onduleul sa se pastreze mai bine as fi luat unul waterproof insa nu mi-a placut deloc cum miroase iar varianta pe care o am eu nu are nici un miros. 

De 2 saptamani folosesc roll-on-ul de la Mitchum in varianta Powder Fresh si sunt extrem de multumita de el. Am auzit eu pareri bune despre el, dar nu m-as fi gandit niciodata ca poate fi atat de bun . Momentan ne intelegem bine si sper sa nu am nici o reactie aiurea de la el, mai ales ca are destul de mult Aluminium Zirconium (al doile ingredient din lista) si sper sa nu imi cauzeze probleme mai tarziu.

Va pup! 

6 comentarii:

  1. wooooow, de cand imi doresc si eu tratamentul K-pak!!!... dar am zis pana acum ca nu mai am loc de el cu atata keratina si tratamente. Sper sa-l gasesc la sfarsitul lunii la cosmobeauty la un pret bun si sa mi-l iau.
    Despre sampoanele schauma esti prima pe care o vad ca e asa incantata, aproape ca am uitat de sampoanele astea :)) despre cel pt par grizonat habar n-aveam

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. apropo,mi-am amintit ca am vazut la Balea ca au adus recent sampon pentru par grizonat si parca si ceva masca...

      Ștergere
    2. Si eu mi l-am dorit de cand am inceput sa ma decolorez. Nici eu nu stiu de ce sunt asa de incantata de sampoanele de la schauma, probabil ma inteleg bine cu ele, sunt mici si le pot schimba des. Cred ca cel pt par grizonat/blond este nou.
      Am jurat ca nu mai iau nici un sampon de la Balea, nu le suport deloc. Plus ca cel de la Balea era mult prea transparent fata de cel de la schauma.

      Ștergere
  2. din pacate eu am facut matreata la toate sampoanele schauma :(.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu ma inteleg foarte bine cu ele, poate sunt mai rezistenta ;))

      Ștergere
  3. din pacate eu am facut matreata la toate sampoanele schauma :(. street fashion 2013

    RăspundețiȘtergere